vrijdag 26 december 2014

On the 25th by the fireplace, oooh ♫

Kerstmis is fijn :)! Gisteren was een heerlijke dag. Het was gezellig en het eten was heerlijk. 's Middags hadden we sinaasappelcake met maanzaad en later op de middag aten we vis met een lekker sausje. Oma, Servais en ik speelden nog het spel Set!, dat ik laatst voor Sinterklaas had gekregen. Het is een van mijn favoriete spellen naast Boggle en Mastermind. 's Avonds was het tijd voor gourmetten. Echt, dat verveelt nóóit. Lekker champignonnetjes, courgette, ui en kippetjes bakken. En pannenkoekjes! En opa en oma's heerlijke stoofpeertjes. Genieten. Vandaag gaan we, zoals elke tweede kerstdag, naar de film. We gaan helemaal naar Hilversum, omdat er overal in de buurt geen films draaien die wij leuk vinden. We gaan naar de film Samba, van de makers van Intouchables. Vandaag draag ik mijn nieuwe fluffy trui van de Forever 21. Hij is zó zacht, heerlijk! Je ziet 'm op de foto's!

9 opmerkingen:

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.