zaterdag 13 december 2014

Outfit

M'n derde dagje weekend, hehe. Ik heb genoten van mijn donderdag en vrijdag vrij. Lekker uitslapen, filmpje kijken, drankje doen in het centrum. Gewoon relaxed! En daar gaan we vandaag gewoon mee verder. Plannen voor dit weekend heb ik niet, maar ik ga vast nog wel wat leuks doen. Ik kan ook echt niet geloven dat het over één week al vakantie is. De tijd gaat echt zo snel, ik snap er niks van. Ik heb zin in vakantie! Zin in het dagje Amsterdam met ons gezin, zin in Kerst met opa en oma en ons dagje naar de film op tweede Kerstdag en zin in oud en nieuw. Volgende week is ook de finale van TVOH. Ik ben heel erg fan van O'G3NE, ze moeten winnen! Fan van Emmaly ben ik niet, ik vind het soms echt tegen het schreeuwerige aanzitten. Dat David eruit zou liggen had ik totaal niet verwacht, maar Guus is ook goed :). Als je kijkt, voor wie ben jij? Anyways, fijn weekend. Xoxo.







Trui - Stradivarius / rokje, schoenen - H&M / ringen - Primark

Meghan Trainor - I'll be home (luister)

12 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie trui! Echt ontzettend mooi! Leuke outfit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige trui! En wat heerlijk dat je al sinds donderdag weekend hebt, ik doe mijn best om niet jaloers te zijn hihi. Ik kan ook niet geloven dat de laatste vakantie van het jaar alweer zo dichtbij is, het lijkt elk jaar weer sneller te gaan (dat klinkt alsof ik een bejaarde ben haha). Fijn weekend nog, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke trui! En ik ben ook fan van O'G3NE, ik denk dat ze wel gaan winnen! Ze maken in ieder geval een grote kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je trui is heel leuk! Ik kan ook niet wachten tot de feestdagen :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit, ook een prachtige trui voor de feestdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk casual outfit :D Super tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave trui en mooie ringen:) Leuke outfit weer, Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome shots :) I think you must share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.