zondag 7 december 2014

Sinterklaas vieren met vrienden

Afgelopen zaterdagavond vierde ik Sinterklaas met vrienden bij mij thuis. Giedo, Daphne en Huy kwamen. Giedo kookte voor ons. Hij maakte geurige rijst met kokosmelk, sugarsnaps en paprika en kipfilet met bacon en rozemarijn. Er stond ook nog een heerlijk toetje te wachten. Ik weet niet hoe ik het moet noemen, maar de foto's spreken denk ik voor zich. Yum! Daarna was het tijd voor de surprises en gedicht. Wow, ik stond echt versteld, haha. Wat een mooie surprises allemaal! Daphne's KLM-vliegtuig, gemaakt door Giedo, was echt enorm. Zo gaaf! En mijn tulpenveldje van origami vond ik ook prachtig. En natuurlijk waren er ook cadeautjes bij. Ik kreeg het kaartspel Set! want dat stond op mijn verlanglijstje. Ik heb het nu al een aantal keren gespeeld. Ik ben echt een spelletjesfanaat, haha. Laat ik maar ophouden met kletsen en bekijk de foto's maar!

8 opmerkingen:

  1. Inderdaad, wat een mooie surprises! En het eten ziet er onwijs lekker uit, yum!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag de foto's stiekem al voorbij komen maar ze zijn echt heel erg leuk! Ik vind het bloemen veldje heel erg creatief en het eten ziet er heerlijk uit. Ook heel leuk dat soep boekje die je had gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je creatief! Je surprise is echt goed gelukt! (Leuke minion trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke avond heb je gehad! Die KLM suprise is prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.