vrijdag 6 maart 2015

5 Kiko nagellakjes + swatches

Kiko is denk ik mijn favoriete make-upwinkel. Ik word altijd vrolijk van alle gekleurde nagellakpotjes als ik deze winkel binnenstap. Meestal kom ik er in de zomer als ik in Italië ben, maar in Spanje zijn er ook veel te vinden. In Madrid zat er zelfs een op de hoek van onze straat! De eerste avond, toen we door een andere dichtbije winkelstraat slenterde, hadden we ook al snel de Kiko in het zicht. Er was een actie waarbij je voor 7,50 euro tien nagellakjes kon uitzoeken. Dat was aan Estelle en mij wel besteed. Hieronder zie je ze alle vijf, mét swatches. Kiko is een van mijn favoriete merken wat betreft nagellak. Op zondag lakte ik mijn nagels met de groene kleur en de glittertopcoat. Het zit er nu nog per-fect op, en dat is bijna nooit het geval na vijf dagen. Wat vind jij van de kleuren?

9 opmerkingen:

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.