zaterdag 14 maart 2015

Ik ga waarschijnlijk stoppen met mijn blog

Het typen van deze blogpost titel. Het zat eraan te komen, ik wist alleen niet precies wanneer. Ik ging net naar buiten om outfitfoto's te maken. Ik had er zin in, maar al minder toen ik zag dat het zo koud leek. Toch wilde ik gaan, want ik heb allemaal leuke nieuwe aankopen van Madrid die ik graag in outfits wil laten zien. Toen bleek ineens dat de batterij van mijn afstandbediening het niet deed. Oftewel: geen outfitfoto's. Natuurlijk is dit niet de reden waarom ik wil gaan stoppen met bloggen.., maar in mijn hoofd dacht ik: géén blogpost op zaterdag en ik heb al een paar dagen niet geblogd.

Het liefst zou ik blijven doorgaan met bloggen. Ik heb mijn blog al meer dan vijf jaar! Het is een van mijn grootste hobby's en het is een deel van mijn leven. En nu ga ik daar misschien afstand van doen. En dat doet best wel zeer. Ik zal jullie uitleggen waarom bloggen niet meer is zoals het eerst was voor mij. Ik begon mijn blog door mijn liefde voor fotografie. Schrijven vond ik leuk. Het bewerken van foto's vond ik al leuk vóórdat ik met bloggen begon. Ik had toen een profielensite op imonline.nl. Ik ontwierp toen de lay-outs voor mijn website en ik had daar ook al een soort van dagboekje. Het werd tijd voor iets anders en ik startte deze blog. Toen ik deze blog begon, begon ik ook met de pabo. Hoewel dat een best pittige opleiding was, had ik genoeg vrije tijd om aan mijn blog te werken wanneer ik zin had. Ik begon ook steeds meer bezoekers en reacties te krijgen op mijn blog. Dat was geweldig!

Op dit moment werk ik fulltime. Ik heb een eenjarig contract (en werk er al anderhalf jaar), en vorige week is me verteld dat de directie haar best doet om mij op de school te houden. Dat vond ik echt fantastisch nieuws. De school is ontzettend leuk en ik mag in mijn handjes knijpen dat ik al zo snel op een vast plekje ben terechtgekomen. Daarbij krijg ik veel waardering en ondersteuning eb heb ik veel positieve feedback gekregen tijdens klassenconsultaties. Allemaal erg fijn. Al die tijd ben ik vrolijk verder gegaan met mijn blog. Maar je kunt begrijpen dat ik doordeweeks eigenlijk géén tijd heb om foto's te maken. Alleen in het weekend. Dat is op zich prima: op zaterdag maak ik meestal outfitfoto's en op zondag heb ik altijd wel tijd om een Instagrampost te maken. Ik ben niet zo van het vooruit plannen voor mijn blog. En dan loop ik weer achter de feiten aan, omdat ik doordeweeks nauwelijks tijd heb om te bloggen. Ik kom bijna iedere dag om half 6 thuis. Dan kan ik gelijk aanschuiven voor het avondeten. En daarna ga ik 3 of 4 van de 5 avonden naar de sportschool. Als ik daarna nog een blogpost moet maken, dan voelt het echt als een verplichting. Liever luister ik wat muziek, kijk ik een serie of doe ik wat spelletjes op mijn telefoon.

En dan nog een andere reden waarom ik wil stoppen. De afgelopen driekwart jaar is mijn blog gedaald in bezoekers en reacties. Hoe dat zo is gekomen, weet ik niet precies. Ik post nog ongeveer evenveel als ik eerst deed, maar het zijn vaak vaste dagen. Ik vind het jammer dat als ik zó lang bezig ben geweest met het bewerken van foto's en het maken van een blogpost, ik er bijna geen respons meer op krijg. Dat geeft niet bepaald motivatie.

Ik denk dat dit voor mij een juiste beslissing is om te maken. Foto's zal ik wel blijven maken, maar dan op de momenten wanneer ik zin heb en er tijd voor heb. Dan blijft het leuker.

Voor mij is bloggen altijd puur een hobby geweest. En ik heb het ook al op andere blogs gelezen: de blogwereld is veranderd. Mensen verdienen tegenwoordig geld met hun blog. Dat is mijn uitgangspunt in ieder geval nooit geweest. Ik heb geloof ik één keer een aanbod geaccepteerd. Ik mocht een Ipad-hoes ontwerpen en schreef daar een artikel over. Het toegestuurd krijgen van kleding en er dan verplicht over moeten schrijven op je blog, heeft mij nooit echt getrokken. Hoewel ik wel blogs volg die dat wél doen, geniet ik het meest van de persoonlijke, eerlijke blogs. Laura van Style-Remains.nl is daar een voorbeeld van.

Ik weet niet meer zo goed wat ik nog meer moet zeggen. Ik denk dat ik het allemaal even moet laten bezinken. Ik ben best verdrietig nu, maar het is denk ik tijd om een beslissing te maken.

Liefs, Denise.

60 opmerkingen:

  1. Wat jammer, maar ik begrijp je beslissing wel. Ik vind je foto's altijd heel erg mooi en ik hoop dat je toch nog af en toe iets gaat posten hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhw Denise :( Ik zou het zo jammer vinden als je stopt met bloggen, maar ik snap je overwegingen om dat wel te doen. Vooral als je er niet genoeg voldoening meer uit haalt, is dat voor jezelf denk ik geen goed teken. Misschien gewoon een soort 'break'? Dat je een maand of drie stopt en dan kijkt of je het mist? Want wij als lezers gaan jou in elk geval heeeeel erg missen en dat is niet leuk:(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een sterke beslissing! Heel erg jammer dat je gaan stoppen (blijf je wel af en toe ons updaten met foto's? al is het een keer in de maand? Ik heb altijd erg genoten van je mooie beelden).
    Ik snap het wel, en tegelijk vind ik het heel sterk dat je bloggen gewoon als hobby hebt gehouden. Heel veel succes en plezier met je baan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is misschien wel een idee ja, maar ik weet het nu nog niet. Dankjewel!

      Verwijderen
  4. Ik vind het echt wel spijtig :( Je blog was echt leuk, maar als je vindt dat dit een betere keuze is, moet je dat doen! Veel plezier met alles wat je hierna nog gaat doen, ik hoop dat je een gelukkig en leuk leven krijgt (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh Denise wat jammer, ik schrok wel een beetje van je blogpost want jij bent echt mijn favoriete blogger. Het is jammer dat het niet meer is voor je zoals eerst. Het is wel erg fijn om te horen dat de directie hard haar best doet om je te laten blijven op de school. Ik snap het helemaal hoor, dat je na het werken en sporten weinig zin hebt om nog aan je blog te werken, ik zou dan ook liever een serie gaan kijken haha! Ik hoop dat je af en toe nog wel wat mooie foto's op je blog post. want jouw fotografie vind ik echt geweldig. Ik vind je outfit posten ook altijd erg leuk om te zien. Het is jammer dat je wat minder respons krijgt op je blog, want dat verdien je echt heel veel! Ik hoop dat je er uit komt allemaal, veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superlief om te horen. Jij bent ook een van mijn favoriete bloggers. Je foto's zijn fantastisch, daar kan ik echt van genieten.

      Verwijderen
  6. Oh, no! Dit vind ik echt ontzettend jammer. Jij behoort echt tot één van mijn favoriete bloggers, puur omdat je zo persoonlijk blogt en zulke mooie foto's maakt. Maar als jij je goed voelt bij deze beslissing, moet je daar zeker bij blijven. De blogwereld is inderdaad erg veranderd en dat vind ik zelf ook jammer.. Maar heel veel succes op je school! Echt tof dat je een vast plekje gevonden hebt, you go girl! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat je hiervoor hebt gekozen! Ik ben een van de mensen die eigenlijk nooit reageert maar het wel leest. Aan de andere kant snap ik ook wel dat het dan meer als een verplichting gaat voelen en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat balen voor je dat je grootste hobby nu als een verplichting voelt! Zelf heb ik ook een blog maar ook i.v.m school komt er soms gewoon een hele week geen artikel online. Eerst vond ik dit ook best lastig, maar je kunt maar beter denk: liever een goed artikel dan een aantal slechte. Omdat het bloggen ook een van mijn grootste hobby's is heb ik gewoon besloten om een artikel online te zetten als ik er tijd voor heb, en er ook 100% tevreden over ben. De aantal bezoekers en reacties moet je gewoon niet naar kijken! Er zijn nog steeds bezoekers die op jouw blog komen dus dat bekend dat je het allemaal niet voor niks doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat je gaat stoppen :(
    Ik lees je blog nochtans heel erg graag en je foto's zijn altijd super mooi!!
    Ik begrijp wel dat het lastig is om verder te doen als je weinig reacties krijgt op posts, terwijl je er zo veel werk in steekt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.. Dat komt heel onverwachts! Mijn eerste reactie was dat ik het zo jammer en zonde vind, want ik las je blog echt heel graag! Maar na dit gelezen te hebben snap ik het ook wel weer een beetje... Je gaat hopelijk wel door met video's maken? Zo kunnen we je toch nog een beetje volgen haha. En o ja, gefeliciteerd met de aanstelling trouwens, echt heel leuk!
    Liefs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik heb nog nooit een video gemaakt? Of bedoelde je foto's. Maar bedankt voor je berichtje.

      Verwijderen
    2. Uhm wow okee... Ik dacht altijd dat jij Iamtheknees was?! Hahaha te grote fout dit lol :") Ik hoop dat je het niet erg vind haha, ik was er echt van overtuigd!

      Verwijderen
    3. Haha, dat meen je niet. Ik heb haar wel eens voorbij zien komen op Instagram. Blijkbaar lijk ik erg op haar dan :P.

      Verwijderen
  11. Ah jammer! Ik vind je blog in ieder geval nog steeds leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik begrijp precies wat je bedoelt, aangezien dit ook ongeveer de redenen waren dat Floor en ik gingen stoppen met Sweethippos. Toch ben ik toen door gegaan, omdat ik er toch nog veel zin in had. Maar als stoppen met bloggen voor jou 'goed' voelt, moet je dat doen. Als je al zo lang blogt, heb je misschien wel zin in iets nieuws, en je kunt je mooie foto's en outfits altijd nog op Instagram delen :)
    Wat betreft de daling in bezoekers denk ik dat bijna elke blogger daar last van heeft. Op de één of andere manier zie ik bij veel blogs dat er steeds minder reacties komen, en ook dat de volgers dalen. Ik weet ook niet waarom dat is! Ik heb in ieder geval genoten van je leuke blogs, en ik hoop dat ik nog veel van je voorbij zie komen op Instagram. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Instagrammen blijf ik sowieso lekker doen :)! Bedankt voor je lieve berichtje.

      Verwijderen
  13. Zo jammer! :( je bent één van mijn favoriete blogs, zoniet mijn favoriete! Door jou ben ik andere blogs gaan volgen, zoals ook Laura van styleremains en ik moet toegeven, jullie blogs zijn het leukste omdat jullie persoonlijk blijven! Ik heb zelf geen blog maar volg er wel en eerlijk gezegd schrijven heel veel meiden de laatste tijd over dezelfde dingen. Daarom is het zo verfrissend om jouw posts te lezen die uniek zijn! Om nog maar te zwijgen van de mooie foto's.. Maar respect dat je deze beslissing durft nemen! Je moet uiteindelijk doen wat je gelukkig maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt voor je berichtje, gaaf dat ik een van je favoriete blogs was :)

      Verwijderen
  14. Ah Denise! Ik heb je zo lang gevolgd! Echt onwijs jammer dat je gaat stoppen, want ik volgde je blog nog steeds (zonder te reageren.. oeps), maar ik snap je keuze wel erg goed. Ik ben gestopt met mijn blog omdat ik hem niet meer online kreeg nadat alle foto's ineens waren verwijderd.. Dat was de directe aanleiding, maar ik was al langer niet meer zo tevreden over alles en ik vond het moeilijk om mijn draai te vinden en te bepalen wat ik nou wilde, en daar werd ik best wel gek van. Ik heb er achteraf niet veel spijt van gehad, omdat het me ook echt veel tijd kostte en ik er gewoon te weinig voldoening uit haalde. Wel heb ik me soms afgevraagd wat er was gebeurd als ik gewoon door was gegaan.

    Al met al vind ik het een super dappere beslissing, ook al ga ik je berichten wel echt missen! Ik vond het super leuk om te lezen! Maar focus je nu lekker op de dingen waar je veel plezier uit haalt en je mag trots op jezelf zijn dat de school zo positief over je is! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lief berichtje van je. Weet je dat jouw blog toen een van mijn favorieten was? Ik checkte hem echt iedere dag, je bent zo creatief!

      Verwijderen
  15. Wat jammer! Je blog is heel leuk, ik kan echt genieten van je foto's en outfits. Ook vind ik de persoonlijke verhaaltjes altijd leuk. Ik reageer niet zo vaak, maar ik lees het wel graag. Misschien kun je je blog behouden, maar alleen posten als jij het wilt. Wij snappen nu allemaal dat je het druk hebt en ook rust wilt! Vorig jaar ben ik ook gestopt met bloggen, maar het kriebelt nog steeds om het wel te doen, ik weet alleen niet zo goed waar ik moet beginnen. Klinkt misschien een beetje gek.. Maar ik zit dus steeds van: oooh bloggen, maar nu zit ik vlak voor mijn eindexamen, dus lijkt het me beter als ik er nog even mee wacht. Wel heel fijn trouwens dat ze zo positief zijn over je, topper! Ik wens je veel goeds toe. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt :). Misschien is het inderdaad een idee om misschien te posten wanneer ik wil, is iets om over na te denken.

      Verwijderen
  16. Wat jammer dat je stopt, ik vond je blogs en foto's altijd leuk om te zien maar ik snap het wel hoor, het is niet iets wat je makkelijk 'even' naast je drukke leven doet...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat jammer Denise! Ik volg je blog al heel lang, maar ben een stille meelezer. Ik heb altijd genoten van je leuke blogs, maar ik snap je keuze. De bloggerwereld is inderdaad erg veranderd, en juist daarom behoorde jouw blog tot mijn favorieten. Jij hield je blog lekker persoonlijk! Je moet doen waar jij goed bij voelt en het is niet de bedoeling dat bloggen gaat voelen als een verplichting. Wat fijn dat de directie haar best doet om je te houden op school! Ik hoop dat je je mooie foto's blijft delen op Instagram. Ik wens je alle goeds toe! Liefs, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh heel jammer! Ik reageer eigenlijk nooit op je blog maar vond het altijd zeer leuk om te lezen en je prachtige foto's te zien. Toch snap ik je keuze wel en wens ik je heel veel succes met je carrière als juf :) . Hopelijk kunnen we je blijven volgen via instagram? Groetjes Marieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat jammer! Maar ik snap het heel goed, zeker dat het lastig is om het te combineren met je werk. Ik blijf je gewoon lekker volgen op Instagram :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh jeetje, wat een verhaal en wat jammer!
    Maar ergens is het ook wel begrijpelijk. Ik kan me voorstellen dat het best een zware beslissing is geweest, want vijf jaar is zeker niet niks. En je ziet dat je tijd in je foto's besteed, jammer maar ik kan het heel goed begrijpen.
    Als je het al verplichting gaat zien, nee dan is het ook gewoon niet leuk meer, het is leuk wanneer het geen verplichting is en wanneer dit dan wel het geval is, dan gaat er waarschijnlijk iets niet goed.
    Ik heb genoten van je verhalen en mooie foto's en hoop nog heel veel mooist voor jouw in de toekomst:).
    Bedankt lieve Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah nee, ik vind dat echt heel erg jammer! Maar ik snap je ook wel. Een fulltime-baan en dan nog een blog.. Dat wordt heel erg druk. Als ik jou was zou ik het inderdaad gewoon doen wanneer je er echt zin in hebt. Want ik, en ik denk niet dat ik de enige ben, zou het echt heel erg jammer vinden als je permanent stopt. Ik kan altijd zo genieten van jouw foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super jammer! Je blog is echt een favoriet van mij. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ahh Denies, wat ontzettend jammer om te lezen! Wel heel begrijpelijk, met zo'n full time baan. Ik 'ken' je alweer bijna 7 jaar (Echt óngelofelijk, wat gaat de tijd toch snel!) en al als meisje van 14/15 was ik al fan van je mooie layouts, schrijfstijl en oog voor fotografie en mode. Van alle leuke mensen die ik via het internet heb ontmoet ben jij toch wel iemand die ik nooit zal vergeten, ik vind het zo tof dat je al die tijd zo bezig bent geweest en gebleven met je blog! Dat bewonder ik echt heel erg. Je hebt me altijd al enorm geïnspireerd en dat zul je ook blijven doen, want je bent gewoon een topper. (: Ik hoop stiekem dat je af en toe nog een artikeltje zal plaatsen, want ik zal je echt enorm gaan missen hier! Je zal in ieder geval altijd een plekje houden tussen m'n bladwijzers, hihi. Héél veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, wauw, bijzonder hè. Hoe lang we elkaar al 'kennen'. Wat jij zegt, geldt hetzelfde voor mij, ik zal jou ook niet vergeten. Ik weet nog dat je me een keer getekend hebt, zo tof! En ik bewonder jou ook. Je bent zo getalenteerd en creatief, geweldig vind ik dat :).

      Verwijderen
    2. Ahh ontzettend lief, dankjewel! <3 En jaaa, klopt! Die tekening moet ik nog ergens hebben, ik zal hem binnenkort eens opzoeken haha. Ik wilde je trouwens nog een website laten zien, namelijk http://archive.org/web/. (Klinkt als spam- is het niet hoor!) Hiermee kun je als 't ware terugkijken in de tijd van elke gewenste website, ik heb echt urenlang onze oude layouts en reacties teruggelezen; zó ontzettend leuk! Ik denk dat jij 't ook wel leuk zal vinden, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  24. Wat jammer zeg, maar ik begrijp het helemaal. De verandering in het bloggerswereldje vind ik zelf ook best storend. Vroeger was alles beter :P

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Denies ! I follow your blog for almost 4 years ! I You are one of the most "down to earth" blogger . It's really refreshing to me to see that people can still blogging just like an hobby and not for all the "free" clothes, trips, restaurants... You'r outfit, lifestyle, trips post are really inspirational to me (you take AMAZING pictures btw) and I'm really sad that you decide to stop blogging but I wish you nothing but the best !
    And I hope you'll still active on Instagram ;)

    Have a nice day
    Léa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much. This means a lot to me. I'll stay active on Instagram for sure!

      Verwijderen
  26. Hoi Denise,
    Ik volg je blog inmiddels 2 jaar en ik heb altijd veel plezier gehad in het lezen van je posts.
    Je mooie outfits, leuke foto's en toffe verhalen zorgen ervoor dat ik steeds weer terug kwam.
    Ik vind het ook echt gaaf dat je als juf werkt. Omdat ik zelf ook die kant op ga, vond ik het interessant om over jouw ervaringen in de klas te lezen. En dit deed je ook op een hele leuke manier.
    Wat ik wil zeggen is dat je hoe dan ook gemist zal worden als je stopt met bloggen. Maar die keuze is aan jou. En wat je ook kiest, ik sta achter je. Ik begrijp wel dat het lastig te combineren is met een full time baan en het er daarom soms bij inschiet.
    Leuk dat je wel actief blijft op Instagram! Moet je nog steeds gaan volgen, maar ben er zelf niet zo actief op. Wie weet in de toekomst.
    Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen bij het maken van je keuze. En onthoud: You rock!
    x M.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super jammer Denise! Ik volg je al een paar jaar en ik vind je blog echt heel leuk! Het moet zeker niet als een verplichting voelen, maar als jij je er goed bij voelt om het bijvoorbeeld maar 1 of 2 keer in de week te doen, dan kan dat ook! Of je doet het op de momenten dat je er tijd voor hebt. Het zou zoo zonde zijn om er helemaal mee te stoppen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aah wat superjammer! :( Je bent echt absoluut een van mijn favoriete bloggers, je blogt zo eerlijk en open en je lijkt me zo vrolijk! Ik snap het wel, maar ik vind het echt onwijs jammer :( Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Neeee! Ik schrok me rot toen ik dit berichtje ineens voorbij zag komen op Bloglovin, ik zou het echt onwijs jammer vinden als je stopt! Ik volg je al jaren en ik vind je zo'n leukerd, ik zal je foto's en verhalen echt missen. Maar als ik je stuk hierboven zo lees, dan snap ik je keuze ook wel hoor! Als de lol eraf is, dan moet je jezelf ook niet pushen om door te gaan, als je liever iets anders doet met je vrije tijd. Maar hopelijk gaat het ooit weer kriebelen en krijg je toch weer zin om door te gaan. Ik blijf je in ieder geval volgen op Instagram, want ik neem aan dat je daar wel gewoon mee doorgaat? :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met Instagram ga ik inderdaad sowieso door. Jouw blog blijf ik sowieso volgen, want ik vind je net als Laura een leuke, eerlijke blogger. Ik bewonder je daarom!

      Verwijderen
  30. Hoi Denise,

    toen ik dit las moest ik echt reageren. Wat ontzettend jammer. Ik las je blog altijd met veel plezier al vanaf het begin! Hoewel ik bijna nooit reageerde vind ik het echt heel jammer, maar ook begrijpelijk. Ik ben zelf net begonnen met fulltime werken en ik merkt dat alle blogs lezen erbij in schiet. Laat staan dat ik een blog bij moest houden.
    Ik ben het helemaal eens met de Anonieme reactie hierboven. Je nuchterheid zal enorm gemist worden, en ik wens je veel succes! Stiekem duim ik nog mee dat je inderdaad de vaste baan zal krijgen.

    Heel veel liefs,

    en succes in de verdere toekomst,

    Een stille lezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Denise, wat ontzettend jammer dat je gaat stoppen. Ik was altijd een fanatiek lezer van je blog, keek er bijna dagelijks op en haalde mijn eigen bloginspiratie eruit. Ik blijf je volgen op Instagram, kan ik toch nog van je mooie foto's genieten! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat super jammer dat je gaat stoppen Denise! Ik denk dat ik je blog zeker al drie jaar volg en ik heb het altijd zo in je bewonderd dat je nooit een commercieel karakter gaf aan je blog. Dat maakt jouw blog echt uniek en ik lees elk artikel dat je online plaatst.
    Wel heel stoer dat je de keuze durft te maken, maar ik ga je blog stiekem toch wel missen! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat super knap dat je het zo heerlijk open en bloot op je blog gooit. Ik schrok wel van je titel. Maar ik kan het heel goed begrijpen. Ik heb ook een tijdje gelopen met het gevoel, maar omdat ik hierna verder wil in de journalistiek heb ik besloten mijn blogje te houden.

    in vedergeval, your blog will be missed!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Denise,

    Ik ben ook een van de anonieme meelezers. 4 keer in de week probeerde ik op je blog te komen. Zaterdag was altijd een beetje mijn uitkijkmoment want dan kon ik weer een leuke outfit zien. Ook als je op vakantie ging naar Italie vond ik het leuk om al je leuke nieuwe aankopen en stedentripjes te zien. Heel veel succes verder! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ah Denise! Persoonlijk vind ik het jammer dat je stopt, want ook al reageerde ik niet altijd, ik keek wel. Maar het is je eigen keuze en die begrijp ik volkomen. Ik hoop dat je op de school mag blijven, want je lijkt me echt een hele leuke, lieve juf. Ik blijf je volgen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super jammer dat je gaat stoppen, maar ik begrijp je keuze wel. Ik volg je als sinds je de dagboekjes bijhield op imonline. Toen schreef je al leuk en maakte je mooie foto's. En door de jaren heen zag ik dat je steeds mooiere foto's maakte. En ook al reageer ik niet op elk bericht, ik bekijk wel iedere keer je artikelen. Je schrijft gewoon heel goed en persoonlijk en je prachtige foto's maken je artikelen compleet. Wat je schrijft over het bloggen dat het tegenwoordig veel commerciëler wordt, dat herken ik ook heel erg. Het lijkt wel alsof iedereen geld/producten toegeschoven krijgt in ruil om te bloggen. Dat is ook nooit mijn idee geweest achter het bloggen. Dit is ook de reden geweest dat ik een tijd terug stopte met bloggen (ik ben nu weer begonnen, maar ik vind het echt lastig om het weer op te pakken). Als het voor jou goed voelt om nu te stoppen, dan moet je dat doen. Een hobby moet geen verplichting worden. Doe wat je hart je zegt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Denise,

    Jammer dat je ermee stopt, wel erg begrijpelijk met je full time baan en sporten ernaast.
    Ik wil je veel succes met alles wensen en blijf je zeker volgen op Instagram en snapchat :-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.