maandag 30 maart 2015

Inspiration: spring

Is dit nou lente? Kom op. Huilen. Als ik foto's terugkijk van voorgaande jaren, dan zie ik allemaal zonnige foto's met bloemetjes en leuke lente-outfits. Nou, dat is nu even niet aan de orde. Maar goed, wat niet is kan nog komen. It has to! In ieder geval is er niks mis mee om lekker in een lentestemming te komen. En dat betekent voor mij lekker tumblr-en en mooie afbeeldingen rebloggen. En er collages van maken en die hier met jullie delen! Ik hoop dat jullie hier net als ik ook wat blijer van worden. Liefs.

18 opmerkingen:

  1. Oeh wat een prachtige inspiratie allemaal!
    Ik krijg helemaal zin in de lente :)
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuke collage zeg! Ik herken Lisa Olssen in een van de plaatjes, mijn favo buitenlandse blogger <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ook die van mij, samen met Kenza. Ik volg Lisa al iets van 6 jaar.

      Verwijderen
  3. Wauw, prachtige inspiratie! Ik heb echt heel erg zin in de lente, maar helaas... Het weer is zo slecht :( Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh super mooie plaatjes! Ik hoop dat het in april serieus wat warmer wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh, geweldige inspiratie! Het weer is inderdaad heel slecht.. Gister alleen maar regen en vandaag werd ik bijna omver geblazen door de wind haha. Hopen dat het snel weer wat mooier wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's! Ik kan ook niet wachten tot dat het mooie weer er weer aan komt! En die bikini is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wauw wat een prachtige inspiratie!<3 Made my day hihi.
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt weer een heerlijke inspiratie :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel fijne inspiratie! Hopen dat het snel meer op lente begint te lijken buiten want de afgelopen dagen was het gewoon herfstig weer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liefde voor deze collage <3 Geweldige inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne inspiratie! Alles past ook zo perfect bij elkaar... <3! Je layout past er ook fijn bij, hij is leuk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne foto's! Ik wil ook zo graag dat de lente nou eens ècht begint!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, hier wordt ik zeker blij van! Leuk, al die zomerse plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige inspiratie en hele leuke foto's!!
    Ik kan ook echt niet wachten tot het wat lekkerder weer wordt :)

    Liefs,
    Didem.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.