maandag 2 maart 2015

Madrid, zaterdag

Het is tijd voor mijn eerste blogpost over Madrid! Op zaterdag 21 februari vlogen we vanaf Eindhoven naar Madrid. Toen we op het vliegveld aankwamen, zijn we met al onze koffers door de metrostations gegaan. Er was namelijk geen taxi voor vier personen. Het was behoorlijk zwaar, dat sjouwen met die koffers. Uiteindelijk kwamen we aan bij het hotel. Dat zag er goed uit! We hadden erg honger gekregen en zochten iets om te eten. We belandden bij de Wok to Walk (waar we daarna nóg twee keer hebben gegeten). Wij eten eigenlijk nooit noodles, maar we genoten er erg van. Servais was op dat moment niet bij ons, hij ging namelijk naar zijn favoriete voetbalclub in Spanje: Atletico Madrid. Na het eten hebben we nog wat rondgeslenterd door Calle Fuencarral. Een straat met heel veel winkeltjes. Estelle en ik konden het niet laten om alvast de Kiko in te gaan. Er was een actie van 10 nagellakjes voor 7 euro. Estelle en ik kozen er allebei 5 uit. We waren best moe geworden van zoveel reizen, dus daarna gingen we lekker terug naar het hotel. De volgende ochtend konden we voor het eerst bij het ontbijt aanschuiven. En oh, wat was dat geweldig! Ik heb me iedere ochtend volgepropt, omdat alles veel te lekker was. Een yoghurtje met honing en muesli, koppen thee, een glas verse jus én een cappuccino. Broodjes met scrambled eggs en bacon en met jam, muffins en ananas en sinaasappel. De foto's zeggen genoeg!

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's maak jij toch! Het ziet er wel uit alsof je een hele fijne vakantie gehad hebt :) Je foto's op snapchat waren ook al zo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, ziet er fantastisch uit allemaal! Mooie foto's weer, en dat eten.. HONGER.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's, ik krijg er gelijk zin van om op vakantie te gaan, haha!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm, al dat eten: heerlijk! Het klinkt tot zo ver als een geslaagd reisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel tof uit! Ik was in januari nog in Madrdi! Prachtige stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh die pizza <3 Nu heb ik honger, haha! Ziet er leuk uit, al die foto's. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom thuis Denise! Mooie foto's heb je al gemaakt, vooral van het eten haha. Ik vind hotel ontbijtjes altijd zo lekker. Dan prop ik mezelf ook altijd helemaal vol omdat ik dan alles wil proeven. Ben benieuwd naar de rest van je foto's en verhalen over Madrid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Madrid lijkt me echt leuk door jou! Ik geniet echt van jouw verslagjes haha, zo leuk! En prachtige foto's toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat shirt met OK, but first coffee wilde ik zo graag! Hij was helaas niet in de Brandy in Amsterdam. Maar het ziet er daar zo leuk uit! Vooral het eten, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Madrid is een hele mooie stad! mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw ziet er super uit en welkom thuis! prachtige foto's ik krijg er behoorlijk trek van! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh, Madrid lijkt me zo tof om te bezoeken. Ik vind noodles to go vaak echt geweldig, in Nederland haal ik dat weleens bij eazie. Ontbijt ziet er ook heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie foto's en dat ontbijt klinkt echt geweldig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's, nu heb ik zo zin om op vakantie te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt weer mooie foto's gemaakt!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.