zaterdag 7 maart 2015

Outfit

Een outfitje in Madrid, vorige week. Ik draag hier twee van mijn nieuwe aankopen, met mijn prachtige hardloopschoenen eronder, haha. Ze passen er natuurlijk niet zo goed bij, maar met mijn nieuwe enkellaarsjes wordt het al een beter geheel. De top kocht ik in een leuk winkeltje, waar ik op dit moment even de naam van kwijt ben. De jeans kocht ik bij Lefties. Een van mijn favoriete winkels in Spanje. Het is de bedoeling dat de gaten op de knieën nog wat rommeliger en groter worden. Ik vind dat zo'n leuke trend! Mijn moeder maakte deze foto's van mij aan de Paseo del Prado, vlak bij Plaza de Cibeles. Ik ben blij dat het weekend is. Ik spreek vandaag met Daphne, Giedo en Huy af om mijn vakantiefoto's te bekijken. Zometeen ga ik denk ik even kleding uitzoeken. Ik merk dat mijn kasten en kledingrek nu echt overvol beginnen te raken, dus er moeten echt dingen weg. Verder ben ik sinds een paar dagen een beetje fan geworden van Years and Years. De cover onderaan deze post vind ik fantastisch, net als de nummers Take Shelter en King. Geniet van jullie weekend!









Years and Years - Breathe (Blu Cantrell cover) (luister)

21 opmerkingen:

  1. Mooie outfit, vind je armbandje ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Denise! Sporty en Chic...mooie combi!! Groet Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooi outfit! En ik vind de kleur van je jeans ook erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die top is zo mooi! Wat een leuke outfit!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, zo'n broek met gaten vind ik altijd tof! Wat ziet het weer in Madrid er trouwens heerlijk zonnig uit haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie outfit, prachtig broek heb je aan. Staat je super!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie simpele outfit, stiekem vind ik de hardloopschoenen er best onder kunnen, haha! Fijn weekend. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh WAUW Denise! Die broek staat je echt super en de locatie is werkelijk prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! Je ziet er geweldig uit en de foto's zijn prachtig! XX

    Nausikaä | www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie blouse draag je, ik vind je jeans ook heel gaaf met die scheuren. Ik ben nog nooit bij lefties geweest :) Lijkt me wel een leuke winkel. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit! Die top is echt perfect haha, ik zoek er nog zo een eigenlijk. Wat een prachtige locatie ook<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfit! Die top staat je supergoed.
    Lefties ken ik niet - maar ik ben dan ook nooit in Spanje geweest... Misschien ligt het daaraan!
    Die armband vind ik ook prachtig trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je outfit is zo leuk! Mooie foto's ook. Years & Years maakt zulke leuke muziek, luister er nu al een tijdje naar en het blijft geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke outfit!!!

    http://girlblussh.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De top in combinatie met de sieraden is heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.