maandag 10 augustus 2015

Mega shoplog

In de maanden juli en augustus heb ik redelijk wat gewinkeld. Daarom leek het me leuk om alles maar eens op de foto te zetten voor een grote shoplog. Ik winkelde onder andere in Zwolle, Lelystad, Arnhem en in Kaapstad in Zuid-Afrika. Hoewel het nog zomer is, heb ik ook al best wat herfstige items gekocht. Voor je het weet moet je de truien weer uit de kast halen. Ik zal van elk item erbij zetten waar ik het gekocht heb. Niet alles staat op de foto (een nieuwe jeans, zwart jasje en t-shirt), maar die zie je vast nog wel eens terug in een outfit. Wat vind je van mijn aankopen?


Okergele blouse - H&M

Jasje met print - Massumi

Playsuit - H&M

Kettinkjes - Zuid-Afrika & eBay

Lichtgele blouse - Berhska

Gebloemd jurkje - Blitz

Zalmroze trui - New Yorker

Hakken - Primark

Jumpsuit - Mr Price

T-shirt met print - Bershka

Trui - Bershka

Geprinte skater skirt - H&M

Gestreepte rib cropped top - Primark

Coca cola top - The Sting

Zwarte trui - Primark

7 opmerkingen:

  1. Alles is echt mooi, Liefs !!

    http://girlblussh.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog! Het gebloemde jurkje van Blitz vind ik echt heel erg mooi. En de trui van de Bershka (don't follow me, I'm lost too) vind ik ook heel leuk, helaas kon ik hem niet vinden in de webshop anders had ik 'm zeker besteld! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave dingetjes heb je gekocht! Dat kettinkje is ook heel mooi x.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi jurkje van Blitz! En de skater skirt van H&M is ook heel erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aankoopjes allemaal! Ik vind de geprinte skaterskirt en de gestreepte top heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie dingen! De okergele blouse vind ik vooral heel leuk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.