zaterdag 8 augustus 2015

Outfit

Op vakantie ben ik altijd degene die van alles foto's maakt (tja, niet gedacht hè?) en zet ik vaker andere mensen op de foto dan mezelf. In het Kruger Park vroeg ik mijn zusje om een paar foto's van mijn outfit te maken. De temperatuur was daar overigens heerlijk, ik denk rond de 26/27 graden. En dat in de winter! Het shortje met zonnebloemen is een van mijn favorieten op dit moment. Het kettinkje dat ik draag, heb ik bijna iedere dag om gehad. Ik kocht het bij een van de vele souvenirstalletjes in Zuid-Afrika. Ik ben er heel blij mee. Verder wens ik jullie een fijn weekend. Ik heb vanavond een feestje van Giedo die jarig is. Heb er zin in!

6 opmerkingen:

  1. Deze outfit is echt heel erg tof! En je foto's zijn zo mooi, heel leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zusje heeft echt mooie foto's gemaakt! Toffe outfit en het kettinkje is echt leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke top en dat kettinkje is ook zooo cute :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie plek om foto's te maken! het shortje is echt leuk. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.