zaterdag 22 augustus 2015

Outfits

Vandaag laat ik mijn vijf eerste outfits zien die ik dit werkjaar heb gedragen. Qua weer was het een beetje een raar weekje. Aan het begin van de week trok ik maar truien uit de kast, omdat ik wist dat ik anders stond te koukleumen in het klaslokaal. Maar gisteren en vandaag was het juist weer warm en wat plakkerig weer. Ik draag graag shorts, maar die trek ik niet aan naar mijn werk. Meestal draag ik met warmer weer een maxi-skirt aan of een jurkje. Zelf vind ik mijn tweede outfit het leukst. Een nieuwe zwarte trui met tekst, wit blouseje eronder en een boyfriend jeans met mijn Adidas sneakers. Een combinatie die ik misschien nog wel een keer laat zien in een outfitpost. Maar welke outfit vind jij het leukst?


Denim blouse, jeans - H&M / sweater - New Yorker / oorbellen - Primark + bruine laarsjes

Wit blouseje - H&M / sweater, boyfriend jeans - Primark + Adidas sneakers

Zwarte blazer - H&M / skater skirt - Primark / t-shirt - Bershka / oorbelletjes - Action + zwarte laarsjes

Gele blouse - Bershka / jeans - Primark / ketting - eBay + Witte Birkenstock look-a-likes

Cropped top, maxi-skirt - Primark / kettinkje - Zuid-Afrika / armbandje - eBay + Witte Birkenstock look-a-likes

9 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien wat je draagt naar je werk, ik vind het altijd zo moeilijk om elke dag iets leuks aan te doen haha. Ik begin maandag met mijn stage, dus daar werk ik ook 5 dagen per week. Ik vind je eerste en tweede outfit het leukst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vierde outfit is echt helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauw, die gele blouse staat je prachtig! De rest ook, as always. (: En jeetje, wat wordt je haar lang! Super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kledingstijl sowieso heel leuk! Maar als ik moet kiezen, de 4e outfit. Die kleur staat echt heel mooi bij jou en je haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt ook altijd leuke outfits :)! De laatste is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stijl heb je zeg! Ik vind je tweede outfit het leukste, maar ook de laatste staat je super mooi. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfits allemaal! Vooral de vierde outfit vind ik heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.