vrijdag 7 augustus 2015

Zuid-Afrika: onze verblijven, deel 1

In deze post ga ik jullie laten zien in welke verblijven we hebben overnacht, gedurende onze reis. Tijdens onze reis, die 20 dagen duurde, hebben we in 14(!) verschillende lodges/hotels overnacht. Ontzettend veel. De een was nog mooier dan de ander en het was steeds weer een verrassing waar we terecht zouden komen. De allereerste lodge was ook de allerminste van de hele reis, daar heb ik geen foto's van. Op de kaartjes hieronder zie je de bestemmingen van onze eerste vijf lodges/hotels. We gingen van Johannesburg, naar Dullstroom, naar het Kruger Park en naar Hazyview (daar waren twee lodges). Kijk maar gewoon mee naar de foto's, zou ik zeggen!



The Highland Rose B&B - Dullstroom



Kubu Safari Lodge - Kruger Park




Gecko Lodge - Hazyview







Hamilton Park - Hazyview





3 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg, op zoveel plekken overnachten! Ziet er allemaal super gaaf uit. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op instagram zag ik al het een en ander voorbij komen. Zo mooi allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw prachtig! Die foto met die weerspiegeling van de bloemetjes, pretty!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.