zaterdag 15 augustus 2015

Zuid-Afrika: safari, deel 2

Ta dam, hier deel 2 van onze safari's in Zuid-Afrika. In de vorige post heb ik al ontzettend veel foto's laten zien. Ik vertelde dat we in totaal drie safari's hebben gedaan. In deze post zie je een gedeelte van onze tweede safari en van de laatste safari. De tweede safari deden we samen met Thuli. Zij reed ons rond en we reden de héle dag door het Kruger Park. Ook kregen we een lekker ontbijt en een uitgebreide lunch die dag. 's Morgens was het nog wat fris, maar later op de dag werd het heerlijk weer. Die dag zagen we ook erg veel dieren. De laatste safari was ook gaaf, want toen gingen we zélf! We zagen een neushoorn die super dichtbij was. En het hoogtepuntje was een nijlpaard die naar het water toe liep. Want je ziet ze niet vaak uit het water. En oh ja, ken je de vervetaap / de Zuid-Afrikaanse groene meerkat? Ik kwam er laatst een heel artikel over op Facebook. Het aapje heeft namelijk een nogal bijzonder uitziend geslachtsdeel. See for yourself!


Boomeekhoorn

Zuidelijke geelsnaveltok

Koedoe


Zadelbekooievaar





Zuidelijke hoornraven

Vorkstaart scharrelaar









Vervetaap





Wrattenzwijn







4 opmerkingen:

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.