dinsdag 1 september 2015

Details

Detailfoto's vind ik leuk. Ze zitten altijd in mijn outfitposts verwerkt en ik vind het ook altijd heerlijk om detailfoto's te bekijken op andere blogs. Ze zijn leuk, omdat je focust op de 'kleinere' dingen die je anders misschien niet opvallen. Ik heb het niet alleen over accessoires in outfitfoto's maar eigenlijk over alle soort detailfoto's die je maar kunt bedenken. Een tijd geleden kocht ik wat close-up lenzen op eBay, die moet ik snel weer eens gaan gebruiken! Maar deze post gaat dus wèl over de details van de accessoires die ik bij mijn outfits draag. Kijk jij er ook graag naar?

5 opmerkingen:

  1. Ja, ik ben dol op detailfoto's! Je hebt hele mooie foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie detailfoto's! Die ringen zijn zo mooi allemaal, en je nagel kleurtjes :) Vind die 3e foto heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa detailfoto's zijn zo mooi! Ik houd er echt van :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw wat een leuke post, het is leuk om alleen de details te zien van verschillende outftis, nu ben ik benieuwd naar de gehele outfit post!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw detailfoto's vind ik altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.