zondag 2 juni 2013

It's June!

Hola. Hoe was jullie weekend? De mijne een tikkeltje saai, maar dat geeft niet. Zaterdag hoefde ik niet te werken en werkte ik bijna de hele dag aan school. Vanochtend heb ik weer heerlijk gesport. Daarna heb ik weer aan school gewerkt. Mijn bachelorthesis (onderzoek) is goedgekeurd! Maar toch was ik er nog niet klaar mee.. er stond namelijk heel veel 'ik' in het onderzoek en dat mag niet. Dat moest ik veranderen. Gelukkig had ik dat sneller aangepast dan gedacht. Ook werkte ik nog aan een ander verslag. Maar omdat de zon zo mooi scheen, móest ik daar wat van meepikken. Dus ik heb weer even heerlijk liggen zonnen op het dak. En daarna maakte ik nog wat foto's in de tuin, die je hieronder ziet. De oorbellen op de vierde foto zijn van eBay. Ik vind ze heel erg mooi, maar ze zijn wel een tikkeltje zwaar. Je vind ze hier. Morgen ga ik weer verder met de verslagen en moet ik ook nog even naar school om te consulteren. Vervolgens zal ik op tijd de trein moeten halen. Mijn opa viert morgen zijn 76e verjaardag!

29 opmerkingen:

  1. Waaauw Prachtige foto's! Alvast gefeliciteer dmet je opa! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwwie, ontzettend mooie foto's! Vooral de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook al lekker genoten van het zonnetje. Eindelijk echt lente! Ik vind de foto's die je hebt gemaakt echt heel erg mooi. De oorbellen zijn leuk zeg, mooie kleurtjes! En gefeliciteerd met je opa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie foto's vooral de tweede foto vind ik erg mooi! En alvast gefeliciteerd met je opa!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie foto's weer :D hopelijk wordt juni een iets warmere maand...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's & leuke oorbellen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw mooie foto's! En lekker he dat weer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a wonderful photos. It is June and here is rain everyday :(, I want summer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw hele mooie foto's en wat een prachtige oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! Wat leuk dat je opa morgen jarig is, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's zeg! Welke camera gebruik je hiervoor? En de oorbellen vind ik super! Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie foto's weer! En alvast gefeliciteerd met je opa! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's! Helemaal Juni met die bloemen. Hopelijk wordt het een lekkere zonnige maand. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind die foto van die oorbellen zó mooi! Superkleuren, lekker zomers ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat je thesis is goedgekeurd!

    En wat een mooie foto's!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's. De oorbellen zijn echt gaaf. Gefeliciteerd met je opa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, die tweede foto is mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb jij een mooie blog! Ik volg je! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's zeg. Het weekend is alweer voorbij, maar ik ben al blij dat de zon eindelijk schijnt, ook al is het maandag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto's en wat een jonge opa heb je ;), gefeliciteerd alvast!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige foto's, je oorbellen zijn leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wel lekker dat je zo veel aan school hebt gedaan! Ik heb zondag ook heel veel huiswerk gemaakt. En gefeliciteerd met je opa :) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn je foto's toch altijd prachtig! Ik heb de 50mm 1.8 lens ook maar ik kan er nog niet zo veel mee. Zou je misschien eens een artikel kunnen maken over je camera en welke instellingen je vaak voor je foto's gebruikt en algemene tips ofzo? Dat zou echt heel leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het is een idee om zo'n artikel te maken. Maar eigenlijk voel ik me helemaal niet zo'n 'kenner' eigenlijk! Ik stel het diaframga wel zelf in en een paar andere dingen, maar voor de rest niet veel bijzonders. Ik weet niet of ik er wel een artikel over kan maken! Ik zou je misschien wat tips kunnen geven persoonlijk? Stuur dan even een mailtje naar me: denisekoopmans@hotmail.com

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.