zondag 6 september 2015

# 087 - Instagram - week 36

Hi sunday. Ik heb een leuk weekend, maar eerst even wat over afgelopen week. Een vrij normaal weekje. Op woensdagmiddag moest ik naar de tandarts. Niks aan het handje, gelukkig. Op donderdag was er een ouderinformatieavond opchool. Ik hield met mijn collega van de andere groep 6 een praatje over wat er allemaal aan bod gaat komen in groep 6. Fijn dat ik dat samen met haar kon doen! Ik miste daardoor de eerste aflevering van Expeditie Robinson, maar die keek ik terug op vrijdagavond na het sporten. Gisteren kocht ik wat beautyspulletjes in het dorp, keek ik de film Inception voor de tweede keer en ging ik met mijn broer en twee vrienden van hem uit in Dieka. Ik heb super hard gelachen en het was een heel gezellige avond. Pep & Rash draaiden ook, dat was tof. Vandaag rust ik lekker uit. Enjoy your sunday.


Zondag. ✗ Hapjes. ✗ En nog meer hapjes.


OOTD op maandag. ✗ Augustus, 2014. ✗ OOTD op dinsdag.


Impala met roodsnavelossenpikker. ✗ Lekker luieren. ✗ OOTD op woensdag.


Kruger Park. ✗ September, 2013. ✗ OOTD op donderdag.


Plettenberg Bay. ✗ OOTD op vrijdag. ✗ Bo Kaap.


Ging ik weer. ✗ Ontbijtje. ✗ OOTD op zaterdag.


New in. ✗ Uitgaansavondje.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfits weer deze week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof overzichtje, leuk gedaan zeg! Ik vind je kledingstijl ook echt leuk, lekker vrolijk en bijzonder. I like :) Fijne week! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk overzicht zeg prachtige foto's weer ik wil jouw kledingkast hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes. En waauwie, zo mooi dat je kan tekenen ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.