dinsdag 22 december 2009

Fanmail from 27 million

Wat is vakantie toch heerlijk. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt :). Gisteren ben ik naar de kapper geweest. Er zijn nieuwe lagen ingeknipt. Eigenlijk wil ik altijd heel lang haar, maar als het dan eenmaal een beetje lang is, knip ik het. Psycho.. ik weet het. Vandaag heb ik trouwens een flickr-account aangemaakt: flickr.com/photos/softruches. Flickr is echt leuk als je je verveelt, en nu kan ik eindelijk al mijn fave pictures toevoegen. Morgen ga ik naar Amsterdam en daar heb ik erg veel zin in! Ik hoop dat ik leuke dingen vind. En oh ja: mijn vader heeft een geweldig vakantiehuis geboekt voor in de voorjaarvakantie! Ik wilde graag naar Berlijn, en het plaatsje Caputh ligt er niet ver vandaan. Heb er nu al zin in :)..


Rihanna - Hard

16 opmerkingen:

  1. Geweldige site en ik hou van je ketting !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan hoor, je hebt echt een leuke style. Weet jij een leuke winkel om van dat soort kettingen te kopen? (aa'')

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldige outfit!
    echt alles klopt gewoon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nog steeds jarloers op je ketting! Hele leuke outfit ook. En ik ga even kijken op je flickr!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je flickr gecheckt
    echt super leuk!
    Ik hou van de natuur.
    En de foto's zijn ook echt super mooi.
    Echt leuke kleding!
    Lovee it.
    Je haar is echt super mooi.
    Fijne vakantie.
    merry christmas and...
    a happy new year!

    xoxox.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben naar je flickr gegaan en echt hele mooie foto's! Heel veel plezier morgen in Amsterdam!

    x Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, mooie outfit en je haar is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit mooie kleuren combinatie!
    En die vintage achtige clutch is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh mooi nagellakkleurtje, where did you get it?

    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een superleuke foto zeg, mooie
    haren heb je! (l)
    vakantie is heerlijk, heb je gelijk in ;D
    Kusjes, monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey,
    Wauw super foto, ik vind korter haar je ook super leuk staan!
    Veel plezier alvast in de voorjaarsvakantie, Berlijn lijkt me erg mooi. Ik ben er nog nooit gewees, jij wel?

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oeeh jouw haar! <3
    ik ga je ven toevoegen op flickr (a)
    en veel plezier morgen in amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto, leuk ook, die verhaaltjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.