vrijdag 13 mei 2011

Colours!

Gisteren moesten Lisa en ik naar school om ons kunstverslag in te leveren. Daarna zijn we met de trein naar Amersfoort gegaan om te winkelen. We waren daar allebei nog nooit geweest. Natuurlijk had ik vorige week al behoorlijk wat gekocht, maar gelukkig had ik nog geld over. Woensdag had ik nieuwe Birkenstocks gekocht en ik had ze gisteren aan. Ik moet ze alleen nog heel erg inlopen en dat is níét zo fijn. Ik heb lekker veel kleurtjes gekocht en een heel lief jurkje met stippen. We hadden een supergezellige dag! Vandaag ben ik weer voor school bezig geweest en heb ik de laatste aflevering gekeken van TVD. Oef, dat was spannend! Hier mijn aankoopjes.

26 opmerkingen:

  1. waaaaauhauw, alweer zoveel! Superleuk, ook die birkenstocks. Heel erg bedankt nog voor je link! Ik denk dat ik ook maar eens in amersfoort moet gaan winkelen nu met me OV ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het stippenjurkje en de ketting zijn superleuk!en ik word helemaal vrolijk van al die kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw ziet er leuk uit allemaal! vooral het jurkje/shirtje (?) met stippen en het riempje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleuren! Ik ga morgen shoppen in Citymall in Almere, hihi. Eindelijk doet Blogger het weer! Deed hij bij jou ook zo raar?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah, alweer heel erg leuk! ik heb dezelfde birkenstocks, maar dan in het zwart! vind dit model echt veel mooier, hihi! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik ben heel benieuwd naar het polkadot jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingetjes allemaal! Ben erg benieuwd naar outfits, vooral met die groene kralenketting. En ik ga nu TVD kijken, lijkt me ook heel spannend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeeeh leuk :) Ben benieuwd naar het jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kleurtjes allemaal!
    Die ketting is ook supermooi.
    En TVD was gewoon niet normaal spannend haha.
    Nu moeten we helaas lang wachten tot de volgende aflevering.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, vervelend is dat hé? Ik baal sowieso heel erg dat mijn 3 vooruit geschreven artikelen letterlijk verdwenen zijn! Ik had er gisteren de hele dag aan gewerkt... en had ze dan eindelijk klaar... zijn ze gewoon weg. Superjammer. Ik wacht tot dat één van de medewerkers reageren op mijn vraag bij het Help forum... tot die tijd komt er zondag pas weer een post. :(
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je lay out is trouwens erg leuk, hihi. Ik hou van je roze achtergrond en je banner is erg leuk! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke aankopen. & waaaaauw! je header is zó mooi. Haha, vergeleken met jou ben ik echt een beginner met foto's bewerken enzo!

    liefs, janine.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw looks good! Ik vind je nieuwe lay trouwens prach-tig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke spullen en leuke nieuwe lay out. Ik heb ook witte Birkenstocks.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat een leuke aankoopjes zeg! Love it!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke birkenstocks!
    En je lay out is ook echt super mooi!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  17. great stuff, I think I like them all :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, je hebt wel veel gekocht zeg! echt leuk, al die kleurtjes! En je nieuwe header is inderdaad prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben echt heel benieuwd naar je jurkje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die ketting is prachtig! Waar heb je die gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kleurtjes (:
    Liefs, Julie xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.