woensdag 18 mei 2011

Stop calling me drunk when you're stumbling home

Nu school weer begonnen is komen er ook weer van allerlei schoolopdrachten bij. Vandaag heb ik een bordspel in elkaar geflanst voor muziek, omdat ik volgende week met mijn studiegroep een presentatie heb. We moeten ook nog een sportdag bedenken en voor drama het begin van een soap die we zelf gaan spelen. Vanavond zal een van de laatste keren zijn dat ik naar zumba ga, want vanaf dan is er op woensdag sh'bam. En op maandagavond werk ik altijd, dus dan kan ik niet. Maar het lijkt me heel leuk, dus het is geen probleem! Nu moet ik eten. Kus.

Clinton Sparks & LMFAO & Jojo - Sucks to be you (luister)

17 opmerkingen:

  1. super leuk shirtje! echt leuk dat roze xxx

    ps. ik heb een give away, misschien dat je mee wil doen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke ketting, met dat roze echt geweldig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die soap opdracht lijkt mij hardstikke leuk. Succes met school. Mooie ketting <3
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die nagellak is heeft zo'n mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je toch prachtig haar! Superleuke combi, past ook goed bij mijn broek vandaag haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk shirtje! Je ketting is trouwens prachtig! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto, dat shirt ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto! je hebt echt zo mooi haar! liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je haar!
    zo mooi meis!

    NEW OUTFITPOST AT:
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blog!
    Leuke ontdekking op deze grijze vrijdagmorgen :)

    Liefs, Saar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee! Mag ik jou een hele rare vraag stellen? Haha, je had een x foto's gepost van je kamer, en je hebt vanalles op je muur hangen, en jij hebt geen gladde muur, maar; hoe blijft dat hangen bij jou? Als ik iets op mijn muur plak met plakband valt het er zo weer af..

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.