donderdag 4 juli 2013

Summer playlist

Een tijdje geleden kreeg ik van iemand de vraag of ik weer een Summer playlist op mijn blog wilde zetten. Natuurlijk wil ik dat! Ik moet alleen zeggen: hij is de helft zo kort als die van vorig jaar (klik). Ik heb de laatste tijd aanzienlijk minder muziek geluisterd, omdat ik zo druk bezig was met school. En omdat ik nu nog steeds druk ben, heb ik ook niet zo veel tijd om nog nieuwe muziek te vinden. Toch heb ik wat nummers verzameld die ik straks op mijn mp3 zet. In de auto draaien we trouwens ook vaak cd's (o.a. Maroon 5, Shakira). Ik heb weer achter de nummers gezet onder welk genre ze vallen. Alle nummers zijn gedownload met youtube converter, super simpel: echt een aanrader!

Summer Playlist 2013

Audien – Sup (Radio edit) (Electro) house
Avicii – Wake me up (Electro) house
Bingo Players – Out of my mind (Dada life remix) (Electro) house
Cazette – Beam me up (Kill mode) (Electro) house
Chris Brown & Aliyaah – Don’t think they know Pop
Dimitri Vegas, MOGUAI & Like Mike – Mammoth (Original Mix) (Electro) house
Fedde Le Grand and Sultan & Ned Shepard – No good (Electro) house
Hardwell & Dyro & Bright Lights – Never say goodbye (Electro) house
Inna – I like you Romanian dance
Inna – Fall in love Romanian dance
Inna – We like to party Romanian dance
Inna – Take it off Romanian dance
Inna – In your eyes Romanian dance
Inna – Shining star Romanian dance
Ivan Gough, Feenixpawl & Georgi Kay - In my mind (Axwell Radio Edit) (Electro) house
Julian Jordan & TV Noise - Childish Grandpa (Original Mix) (Electro) house
Marina and the diamonds – Buy the stars Pop
Marina and the diamonds – Lonely hearts club Pop
Mike Posner – The way it used to be Pop
Morgan Page & Nadia Ali – Carry Me (Nilson & The 8th Note Remix) (Electro) house
Mr. 305 feat. Pitbull & David Rush - All Night (Starkillers Remix) Pop / house
Nicky Romero – Symphonica (original mix) (Electro) house
Play & Win – Don’t try to stop this Romanian dance
Snoop Lion & Rita Ora – Torn apart Pop
Style of eye & Tom Staar – After dark (Club mix) (Electro) house
Sandro Silva – Let go tonight (Starkillers Remix) (Electro) house
Showtek & Noise controllers – Get loose (Tiësto remix) (Electro) house
Sunlounger, Rocking J Pedro del mar & DoubleV – Finca (radio edit) House
Quintino & Alvaro – World in our hands (Radio edit) (Electro) house
Zedd & Foxes – Clarity (Electro) house

13 opmerkingen:

  1. Dit is erg handig voor op vakantie, ik zocht namelijk nog naar leuke liedjes voor de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna geen een liedje hier van ken! Behalve Clarity, dat vind ik zo'n mooi nummer. Ik ga ook maar eens naar de rest luisteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik luister vaak gewoon de top 40 muziek die in spotify staat, haha. Ik moet echt mijn collectie cd's even nachecken. Leuk voor in de auto inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. THNX for posting this! Echt een awesome lijstje, heb gelijk weer een nieuw assortimentje aan muziek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg handig. Fall in love is een mooi nummer! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, erg veel onbekende liedjes voor mij! Wel leuk dat je dit deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf! Misschien moet ik ook nog maar eens een playlist gaan maken, haha :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke nummers, deze lijst ga ik zeker gebruiken voor de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo download ik ze ook altijd ! ben nu met een paar van deze lijst bezig !
    ideaal dit ! sowieso wil ik mijn tablet voller gooien met leuke remixjes
    dus dit kwam goed uit !

    fijne vakantie en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.