maandag 8 februari 2010

Wanna be on top?

Vandaag was saai. Ik was vrij en ik heb bijna niets zinnigs gedaan. Ik heb wel mijn kamer gestofzuigd/stofgezogen/... en een opdracht gemaakt voor Nederlands. Maar voor de rest gewoon niets! Oh, ik lieg. Ik heb nog eventjes op internet gekeken waar we in Berlijn het best kunnen winkelen, hihi. Maar goed, voor de rest niks bijzonders. Ik had me voorgenomen naar buiten te gaan, maar toen mijn vader zei dat het -4 was, ben ik toch maar binnen gebleven. Straks lekker ANTM en The Fashion Show, want maandag is televisieavond!


Caro Emerald - A night like this

5 opmerkingen:

  1. love the pics!
    jaa had hem idd pas nieuw..
    it's not fair! ;(

    kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's!
    Ik heb besloten dat ik dit seizoen ANTM ook maar is ga volgen, afgelope seizoenen zat ik Maandags tot 21.00 uur op school! (Wat nu verzet is naar de Dinsdag :( )

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.