donderdag 22 april 2010

Flowers

Vandaag was mijn aller, allerlaatste stagedag! Ik heb 's ochtends bijna alle lessen gedaan. Vorige week stond ik 3 dagen alleen en deze laatste week heb ik ook veel lessen gedaan, ook al hoef je er maar 2 per dag te doen. 's Middags gaf ik mijn laatste les, een verkeersles. Ik las eerst een verhaal voor en daarna ging ik met de kinderen naar buiten. Ik had pionnen neergezet en we hebben allerlei leuke fietsoefeningen gedaan. Het was heerlijk weer en de kinderen vonden het superleuk. 's Ochtends zaten ze al de hele tijd te raden waarom ze nou hun fiets mee moesten. Een paar kinderen zeiden: 'We gaan juf naar huis brengen!' Ik moest zo lachen, haha. Van de kinderen kreeg ik hele dikke knuffels en lange kussen. Van mijn mentor heb ik bloemen gehad en van de school een boekenbon en een kaartje. De boekenbon kreeg ik omdat ik 3 dagen heb ingevallen. Ik ben er heel blij mee, 't komt precies op het goede moment. In de meivakantie wil ik altijd lekker veel tijdschriften en boeken lezen, dus ik ga maar eens uitzoeken wat ik hebben wil. Kiss!


Miranda Cosgrove - BAM

18 opmerkingen:

  1. Haha ''dat ze juf naar huis gingen brengen''
    Leuk een boekenbon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg, die waardering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was de titel; so happy ?
    Ik heb die namelijk net verwijdert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awwh jammer dat het je laaste dag was. Hihi kinderen kunnen zo leuk zijn met hun opmerkingen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aiah ik geef zelf ook een soort les, en de kinderen heb dan altijd zulke leuke opmerkingen
    succes met het uitzoeken van een leuk boekk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dankje!
    en, wat vind je van de liedjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vet leuk!
    Hou echt van kinderen!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke fotoo!(l)

    x'bluschrush.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely!
    In welk jaar zit je en wanneer ben je klaar met je opleiding?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt leuk, en wat schattig die reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hope you have a fabulous weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jammer dat je stage gedaan is, maar je hebt het er wel naar je zin gehad he als ik het zo lees ;d mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat het je laatste dag was en superleuke post weer :D. En van mijn paard heb ik echt superveel foto's dat hij met z'n tong uit zijn mond zit :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, mooie bos bloemen! Lekker zomers =D
    Zelf hou ik niet zo van boeken en tijdschriften, af en toe is het wel leuk om de roddels te lezen en mooie fashion photo's te bekijken maar dan houd het voor mij ook echt op!

    xx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.