donderdag 29 april 2010

I'm off!

Werkweek? Hmm, het had er niet heel veel van weg, maar leuk was het wel! Dinsdag gingen we met ons groepje naar een dierentuin in Epe. Het had niet gehoeven, maar het was wel erg leuk en gezellig. 's Middags ging ik samen met een jongen uit mijn groepje beginnen aan het spel. De anderen gingen vragenkaartjes maken. Gisteren zijn we verder gegaan met het afmaken van het spel. Iedereen die langskwam vond het heel mooi! Enne, we vonden het zelf ook wel erg goed gelukt. Vandaag was dan de dag dat de kinderen kwamen. We hadden het lokaal versierd en schmink op ons gezicht. Er zit nu nog geel op mijn gezicht, maar goed. Ze vonden het heel leuk. Het was wel een lekker weekje! Nadat we alles hadden opgeruimd, zijn we met een groot deel van de klas nog even een ijsje gaan eten in Zwolle. Jum! Straks ga ik nog wat spullen in de caravan leggen, mijn nagels lakken, mijn mp3 opladen en dan.. Morgen op vakantie, tot 8 mei. Groenlóóó!

16 opmerkingen:

  1. mooi spel!
    & veel plezier op vakantie!
    & mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk spell, hihi, jij ook veel plezier in groenlo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig spel!

    en wat heb je leuke kleren aan op de tweede foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke foto's!
    ik ga op vakantie naar zeeland (:

    alvast veel plezier in groenloo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil wel zo'n zwaan!
    Fuck - die zijn mooi haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heee!
    leuke foto's!
    veel plezier op vakantie he ;a
    maar studeer jij aan de pabo ofzo iets?
    dat wil ik ook graag gaan doen ;$ maar ik moet eerst nog een jaartje middelbare school! ;$ hihi!
    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh Epe, dat ligt heel dicht bij mij.
    Fijne vakantie! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouw nice pictures !
    en een hele fijne vakantie!! Have fun =D

    Lots of love,
    Lisette

    Sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat spel! En heel veel plezier in groenloooooo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooh! dan wens ik je een hele fijne vakantie! :)
    xoxo'

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superleuke pics ♥
    & een fijne vakantie.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dankje!
    leuk spel hebben jullie gemaakt.
    fijne vakantie!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nice pics! cute outfit! lovely blog u have here!

    xoxo jenna
    http://thepetiteblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gave foto's [L]
    En heel heel heel veel plezier in Groenlo, ik ben er nog nooit geweest... Waar ligt dat ergens? =$

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.