woensdag 6 april 2011

Took the wrong train

Het waren twee vermoeiende dagen maandag en dinsdag. Gelukkig kon ik vandaag uitslapen. Ik heb het wel erg leuk gehad met Ines. Maandagavond hebben we samen met Lisa en haar student wat gedronken in de Rede. De volgende dag ging Ines mee naar stage en 's avonds moesten we weer naar de KPZ. We kregen lekker Chinees eten en daarna was er een feest. We waren allemaal moe, dus Lisa en ik bleven niet lang. Ik ging met de trein, omdat ik anders lang op de bus zou moeten wachten. Maar toen ik in de trein zat, duurde het voor mijn gevoel veel langer dan het zou moeten duren. Dus vroeg ik in welke trein ik zat. Amersfoort. Ik ben echt een loser. Uiteindelijk ben ik met de trein teruggegaan naar Harderwijk en heeft mijn vader me daar opgehaald. Ik was ka-pot. Vandaag is mijn lieve paps jarig en vanavond gaan we naar Gooische Vrouwen, me like.

22 opmerkingen:

  1. Oei, dat is natuurlijk niet leuk. Zo'n gevoel heb ik ook altijd met bussen...
    Veel plezier vanavond!
    Liefs, Swaen
    www.xxmieyou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt allemaal vermoeiend ja!
    het was trouwens niet me hele teen die eraf lag hoor, haha! alleen m'n teennagel ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 hele mooie foto's. Misschien waren het vermoeiende dagen, maar volgens mij waren het wel super dagen. leuk hoor.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je vader! Veel plezier bij gooise vrouwen!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is vervelend, haha! Heb ik gelukkig nog nooit gehad! (:
    Leuke foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je vader en veel plezier bij gooische vrouwen! ah, ik wil 'm ook heel erg graag zien, haha.
    en die eerste foto is mooi :-)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat balen van je trein zeg! Wel mooie foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. klinkt als gezellige daagjes, hihi! zou mij ook makkelijk kunnen overkomen dat ik in de verkeerde trein stap haha! gefeliciteerd met je paps en veel plezier vanavond! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat dom dat je in de verkeerde trein zat! Haha.
    Ik ga vrijdag naar gooische vrouwen. Heb er zin in. :D
    Is ie leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's, dat blousje dat je aanhebt ziet er echt leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aww volgende keer goed kijken waar je instapt XD
    Feli met je papa :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je vader! Ik ben maandag naar Gooische vrouwen geweest, vond het echt een héle leuke film :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha ik ben een keer vergeten om uit de trein te stappen. Was ook niet echt slim.
    Hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke foto's
    & hopelijk was gooische vrouwen leuk, het lijkt me namelijk een super film!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oo dat is zooo stom! Leuke ring!
    Ik ga zondag ook naar gooische vrouwennn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gooische vrouwen is echt een leuke film. En gefeliciteerd met je vader. =)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's weer. Je hebt zo'n gave kamer! En je ring is erg mooi! Ik heb het ook een keertje gehad dat ik bijna de verkeerde trein had genomen. Zo stom! En Harderwijk is trouwens erg leuk om er heen te gaan, volgens mij woon je daar ook? In ieder geval, dan begrijp ik dat je reis lang duurde, hihi. Iedereen kan soms een loser zijn. :) En gefeliciteerd met je papa! En superleuk dat je naar Gooische Vrouwen gaat! Moet ik ook nog heen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is zo balen om in de verkeerde trein te zitten.. Het is mij ook wel eens overkomen :$ Leuke foto's trouwens ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.