vrijdag 11 november 2011

11/11/11

Een periode van vier stageweken zit erop! Eigenlijk is het best snel gegaan. Vanaf nu hoef ik alleen maar weer op de maandag naar stage. Dat betekent ook dat ik weer naar school moet.. Hoera. Voor het weekend heb ik nog niet heel veel plannen, ik moet werken en aan mijn leervraag (ik móet nu echt van mezelf). Straks even TVD kijken en vanavond TVOH. Oh, en het liedje onderaan de post vind ik persoonlijk een aanrader :).

Drake & Rihanna - Take care (luister)

21 opmerkingen:

  1. Zo'n stage periode gaat inderdaad ook snel. Mooie foto's.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's! & het kleurtje op je nagels is echt leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie foto's!
    ik ga het liedjes eens luisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooie foto's! :D
    xoxo"sanne. www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke foto's! de tijd gaat idd echt snel!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en wat ben je weer mooi!:D
    je mag me outfit wel komen lenen, stelen gaat te ver:P

    New outfit post -
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Vandaag wordt voor mij ook een TVD dagje haha! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij maakt altijd van die mooie foto's, echt wauw. Dat liedje van Rihanna en Drake is echt heel leuk inderdaad, ik wilde echt zo graag naar het concert van Rihanna afgelopen woensdag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The nailcolour is like a pair of my mum's pants from the 80s. Cool.

    EAK

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's! Veel succes op school..

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.