woensdag 30 november 2011

Last day of november

November is bijna voorbij. Ik heb zin in December, met Sinterklaas en Kerst! Helaas moet al het schoolwerk dan ook af zijn, dus dat is dan weer een beetje jammer. Vandaag had ik tot kwart voor vier les en het laatste lesuur was best interessant. Het ging over kindermisbruik. Er zijn zoveel kinderen die eronder lijden, maar het kan heel lang duren voordat iemand erachter komt en er iets gedaan kan worden. Tja, daar krijg ik misschien ook wel mee te maken. Morgen heb ik studiegroepsdag en oefenen met zingen voor de kerstviering. Ik denk dat ik daarna nog even de stad in ga, op zoek naar een leuk jurkje..

Foto's uit Londen

20 opmerkingen:

  1. Is die eerste foto in Notting hill genomen? Die buurt is echt geweldig! I left my heart in London! Haha! En bedankt voor je reactie! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben laatst ook in London geweest! Was leuk!
    December is mijn favoriete maand, haha! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoezo kindermishandeling, daar krijg ik misschien ook mee te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Ik wil terug naar Londen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kindermisbruik is idd behoorlijk serieus, en interessant! hopelijk vind je een leuk jurkje! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ anoniem: Omdat ik op de Pabo zit en het in de klas op de basisschool kan voorkomen ;). Daarom krijgen we er les over.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook zo'n zin in december. Niet vanwege de kou (absoluut niet!), maar vanwege de leuke dingen die ik allemaal ga dingen. Jammer eerst nog een paar weken school afwerken en dan gelukkig twee weekjes vakantie.

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die derde foto is superstoer! Ik doe SPW en ik heb er ook wel is te maken mee gehad, echt erg..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hm leuke foto's! Weet je wat ik zo leuk vind aan je blog? Dat jij foto's zo als een 'sneekpeak' laat zien en er dan wat leuks bij vertelt ;)
    Hele mooie foto's! En ik heb morgen allemaal moeilijke toetsen en vorige week ook enzo dus ik ben echt jaloers over jouw 'fijne' dag, lijkt me :D
    Ben nog steeds dol op je lay-out!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kinder misbruik is echt vreselijk!
    Leuke foto's heb je uitgekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie nieuwe lay-out! Echt gaaf! Super leuke foto's daar krijg ik echt zn december feeling van! Eerst nog ff school endaarna whhaaa vakantie! Wat leuk dat blog of the week! nu heb ik een vraagje.. ja, je ziet hem al aankomen.. hihi. Hoe kom je bij blogger van de week te staan? We horen graag van je! Ga idd zo door met bloggen super leuk!

    xoxo
    Eef en Lot

    ps: maybe you like our blog and follow us?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaa, je layout is echt mooi geworden! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige foto's! Ik heb ook onwijs veel zin in Kerst. ( maar dan natuurlijk wel met sneeuw..) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die laatste foto ziet er leuk uit, december is inderdaad altijd super gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's!
    &Goed stukje tekst,
    klopt inderdaad, keer op keer kan ik me erover verbazen hoe gestoord sommige mensen zijn!
    Dan komt het weer in het nieuws of lees je het ergens, het is echt belachelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.