zondag 13 november 2011

Love it when you talk that talk to me, yeah

Ik heb er weer een heerlijk uitgaansavondje opzitten. Ik ging uit met mijn lieve vriendinnetje Esmée. Ik had haar al een tijdje niet gesproken, dus het was super gezellig om even bij te kletsen over haar Amsterdamse studentenleventje. In de Rede hebben we lekker gedanst en daarna wilden we naar De Overkant. Alleen een beetje jammer dat ze net de tent dicht wilden gooien toen wij daar aankwamen. Daarom sloten we de avond af met een heus snackpartijtje bij een van Esmée's collega's. Niet verkeerd als je het mij vraagt.

Dit is alweer mijn tiende(!) BOTW. Dit keer zijn het Anouk en Nikki. Ze hebben samen een blog waar ze hun outfits en andere dingen op plaatsen. Me like!

Rihanna & Jay-Z - Talk that talk (luister)

20 opmerkingen:

  1. weer prachtige foto's!
    en fijn dat je het leuk hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt als een leuke avond! Gefeliciteerd Anouk en Nikki!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt idd als een geslaagde avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt als een hele leuke avond, en wat een mooie foto's!
    echt super tof dat onze blog je botw is, bedankt!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Klinkt als een hele gezellige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was dus een geslaagde avond, leuk foto's.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klinkt als een gezellige avond, hihi! ah, super leuk dat nikki en anouk het zijn geworden, vind hun blog zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super cute! love it :)

    xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. klinkt als een leuke avond en mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil je even complimenten geven, ik kende je blog nog niet maar hij is echt super leuk! En mooie foto's, daar houd ik van :) Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's!

    Ik volg je, volg je mij terug?
    www.domlompandfamous.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.