maandag 14 november 2011

chocolate + chocolate

Hee hoi. Volgens mij is het maanden geleden dat ik iets op de maandag postte, oef. Vanochtend moest ik eerst eventjes naar school om met de klas over stage te praten. 's Middags ging ik met stage naar de voorstelling Aap en beer. Het was echt humor, volgens mij vond ik het soms nog grappiger dan de kinderen zelf, haha! Vanavond is de finale van HNTM, maar ik moet eerst even de chocolade eraf sporten. Voor wie zijn jullie? Ik heb áltijd een favoriet, maar nu vind ik het moeilijk. Ik denk dat Tamara wint, met als runner up Michelle. Riquelle vliegt er denk ik als eerste uit. Wat denken jullie?!

The Saturdays - Get ready, get set (luister)

37 opmerkingen:

  1. mhhh krijg spontaan honger! Ik heb riquelle altijd als favoriet gehad, ook al is ze zo arrogant.

    Ik hoop dat Michelle mag winnen!:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mm lekker !
    Ik denk het ook maar ik hoop michelle ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm die heb ik ook thuis! Ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hm, chocolade pepernoten, zo lekker. Net als chocolademelk, I love it. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga nu ook al de dagen door met chocolademelk. Maar dan met extra veel slagroom haha!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat Michelle gaat winnen maar ik denk Tamara! Ah lekker chocolade pepernoten! haha

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik hoop echt dat michelle wint, vind tamara niet zo heel erg aardig haha
    & die foto ... ik krijg weer honger!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er lekker uit! Ik denk ook dat Riquelle er als eerste uitgaat, snap sowieso niet waarom ze haar erin hebben gelaten. Tamara is inderdaad heel goed maar Michelle maakt wel betere foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chocolade pepernoten <3 Ik weet niet wie er gaat winnen aan de ene kan dentk ik Riquelle maar ze is nog zo jong en te eigenwijs... Maar ik denk dat Tamara ook heel erg veel kans maakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu krijg ik zin in chocolade pepernoten! JAMJAM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker! Ik denk ook dat Tamara wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto, ziet er echt heerlijk uit, nu krijg ik gelijk zin in chocoladepepernoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mmmm, zo lekker! Ik gun het michelle wel, maar ik vind tamara ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oeh lekker!
    Tamara heeft gewonnen, maar ik hoopte Michelle, jammer dat ze er als eerste uit ging;o niet verwacht!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb Riquelle altijd als favoriet gehad, en dan niet om haar gedrag maar vooral om haar uiterlijk en de foto's die ze maakte. Ik baal eerlijk gezegd dat Tamara heeft gewonnen had liever gehad dat een van die andere drie had gewonnen maar het maakt me niet uit wie dat dan was geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat raar, ik kan je plaatjes helemaal niet zien. Ik denk ook dat Tamara gaat winnen. Riquelle gedraagt zich echt slecht, die mag zeker niet winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mmm ziet er erg lekker uit. Ik vind Tamara wel goed maar ik gun het haar niet.. Wel leuk voor haar dat ze heeft gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hmmm, yummieee!
    ik heb het gekeken, tamara is de winnaar :( Maar ja, wel leuk voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha ik heb het niet gekeken, maar op alle sites die ik bezocht werd ik met HNTM belaagd dus de uitslag is blijkbaar bekend haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oehh heb je hollands next topmodel gezien?
    Tamara heeft gewonnen! zo fijn!
    voor wie was jij?

    new outfit post - classy meets rock
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hmm, ziet er lekker uit op de foto !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.