zondag 27 november 2011

New layout

Deze nutteloze zondag vormde voor mij een goed moment om weer een nieuwe header voor mijn blog te maken. Ik kan er echt uren mee bezig zijn, maar ik vind het ook leuk om te doen. Ik heb een keer veel kleur gebruikt, vinden jullie het leuk? Ik heb al veel verschillende headers op mijn blog gehad en ik ben benieuwd of jullie ze nog allemaal herkennen. Wat zijn jullie favorieten? Ik vind zelf 1, 5 en 7 het mooist.

En ja, het is ook weer tijd voor een nieuwe BOTW. Ik heb gekozen voor de blog van Roxy. Haar blog heeft echt iets 'eigens' en dat vind ik leuk. Haar outfits en vintage-achtige foto's spreken me heel erg aan. Al nieuwsgierig?

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

43 opmerkingen:

  1. Je maakt altijd zulke mooie lay-outs, ben ik echt jaloers op. Met welk programma maak je zulke lay-outs? Zelf vind ik 1-5-6-7 het mooist. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk! Jouw headers stralen altijd zoiets prettigs uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel lastig te lezen, hihi (stomme kleurenblind zijn). Groen op donkergroen... misschien de achtergrond iets lichter? Maar verder is ie wel heel erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze header erg mooi! En ik ben het helemaal eens met jouw persoonlijke favorieten. Zelf heb ik de kunst van het header-maken nog niet zo onder de knie. Gebruik jij een speciaal programma ervoor?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig is de nieuwe lay-out! :D

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zes en zeven zijn m'n favorieten, maar ik vind ze allemaal prachtig!
    Ben altijd jaloers op jou headers :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blog is echt leuk geworden! Wel even wennen die andere kleuren, maar is juist leuk en heel wat anders, hihi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De meeste herken ik wel :D
    Je krijgt het toch keer op keer weer voor mekaar om supermooie headers te maken!
    Pff ik moet ook echt een keertje een header maken hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk geworden! toch vind ik je vorige header het leukst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt erg leuke headers gehad! En idd met welk programma maak je ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Roxy's blog is echt geweldig! Goed dat je haar als BOTW hebt gekozen! Het is een van mijn levensdoelen om dat ook ooit te worden, haha. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind jouw headers altijd zo leuk! Nu ook weer, deze vind ik ook erg mooi. Groen vind ik echt een leuke kleur.

    Ik ga gelijk even op Roxy' blog kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind 1,5,6 & 7 het leukst !
    Deze is wel iets minder dan de vorige, maar ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jij hebt zulke leuke headers gehad! deze nieuwe is ook echt erg mooi! hoe maak je ze? met welk programma?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nummer 1 vind ik het mooist! Maar op jouw photoshopkunsten (photoshop neem ik aan?) valt niks aan te merken! Supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij bent echt zo goed in layouts maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Al jouw headers zijn mooi, echt gewoon prachtstukken! Ik vind deze layout ook weer erg mooi, lekker vrolijk, maar toch ook weer overizchtelijk en schoon! Liefs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooie header heb je weer gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke keuze heb je gemaakt. Ik vraag me ook af met welk programma je zulke mooie headers maakt?

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo leuk allemaal,ik wou dat ik zo goed met van die programma's kon werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vind je lay-out echt super! Met welk programma maak je die headers, ze zijn echt zo goed ♥
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik vind ze allemaal heel leuk! ♥ jouw headers zijn echt heel mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw! Ik vind die je nu hebt inderdaad heel erg mooi en die je hiervoor had ook maar ik vind de rest ook prachtig! Je blog is echt zo mooi geworden. ;)
    Ik ga even op Roxy's blog kijken.
    En ik had een vraagje: Hoe maak jij die headers? Met welk programma of zo? Want ik wil zó graag een mooie, nieuwe header maar ik kan er niks van en weet niet hoe het moet haha. En hij moet dan ook weer bij mijn lay-out passen - ik ben er al het hele weekend mee bezig maar uiteindelijk kom ik toch weer op zo'n saaie uit. Dus ik hoopte dat jij me wat info kon geven? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig! Ik vind jouw headers sowieso altijd heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik moet wel wennen aan het kleurtje! Vind de nummer 1 erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het wel een hele leuke layout, vooral de kleur spingt er lekker uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik vind ze altijd geweldig! 4 vind ik denk ik de allermooiste.. maar eigenlijk denk ik dat bij ze allemaal haha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt super mooi allemaal!
    Ik vind de eerste persoonlijk het leukst, maar de andere vind ik ook heel erg leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg mooi gedaan, zal wel veel tijd inzitten. Mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. WOW he, jouw headers zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn allemaal erg leuk, maar ik vind 7 en 8 het mooist! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jij verleert het ook nooit hé, deze is ook weer prachtig! Mijn favoriete zijn ook 1 en 5. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik kan niet kiezen, vind ze allemaal wel iets hebben! Maar als ik dan een favoriet aan moet wijzen is het deze die je nu gebruikt en nummer 7 ow en 6 is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wauwie, zijn mooi! waar haal jij je digiscrapdingetjes vandaan? en gebruik je photoshop hiervoor? ik heb dezelfde favorieten! x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wauw <3 ze zijn allemaal prachtig
    Maar als ik echt moet kiezen ga ik voor nummer 5 en als 2e plek nummer 7.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.