vrijdag 25 november 2011

Leaves

Mijn zoektocht naar een geschikt sinterklaascadeau voor mezelf is een beetje mislukt. Ik weet gewoon echt niet wat ik wil hebben. Het enige wat ik nog steeds wil hebben is een spiegelreflex, maar die komt er wel.. ooit. Ik mag wel gauw wat bedenken, anders zit ik straks met lege handen, haha! En nog iets: al mijn favoriete series (PLL, TVD & TLG) zijn on hiatus en dus heb ik een nieuwe serie aan dit rijtje toegevoegd, namelijk The Secret Circle. Het is een hele leuke serie, maar in een week ben ik al door bijna alle 9 afleveringen heen. En deze serie gaat ook pas weer verder in januari. Misschien nog moet ik er dan nog maar weer eentje zoeken?

Rihanna - Where have you been (luister)

16 opmerkingen:

  1. Hee!
    Dankjewel voor het reageren op mijn artikel, ik zag inderdaad nadat je het had gezegt dat ze het niet deden , en als het goed is doen ze het nu wel!
    Bedankt!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's, met wat voor camera heb je deze foto's gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's! Als ik jou was, zou ik gewoon die spiegelreflexcamera vragen, dan heb je hem toch gewoon?Haha ik wil er ook al heel lang eentje en heb er ook al eentje in me hoofd die ik zou willen hebben. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Denise! Ik heb ook lang getwijfeld over de blauwe muur, maar helemaal wit vond ik zelf toch iets té wit worden.

    Ik ben fan van je foto's, ze zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Prachtige foto's! :D

    With love, Cindy
    www.yourstrulycindy.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The Secret Circle is zo leuk inderdaad :) Probeer Up All Night, Revenge of House M.D. is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met welk fototoestel maak je nu je foto's dan? Vind ze altijd prachtig :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik heb heel ebay afgestruind naar iets leuks, maar ik weet echt niks! Komt waarschijnlijk ook omdat ik pas net jarig ben geweest... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die foto's zijn zo mooi! De kleuren zijn perfect.

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor het sterkte wensen en hele mooie foto's! XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.