zondag 6 november 2011

Seasons & BOTW

Hallo hoofdpijn. Als je eigenlijk had moeten stoppen na dat derde wijntje en dan nog eens hetzelfde aantal drinkt, dan weet je dat je de volgende dag niet zo fris uit bed stapt. Ik stel mezelf maar gerust met het idee dat ik al weken niet was uit geweest en dus wat in te halen had.. En het was super gezellig! 's middags ging ik met (oud) collega's lunchen en 's avonds zaten we in La Vie. 5 uur hebben we daar gezeten, ik weet zelf ook niet hoe we dat zo lang hebben volgehouden, haha.

En over de foto's: toen ik de eerste foto in december maakte, leek het me leuk om ook in de lente en herfst een foto te maken. Ik weet niet wat ik nou mooier vind, die wit besneeuwde takken of die mooie oranje en gele kleuren. Jullie?

Mijn BOTW is Laura. Ik volg haar blog al jaren en bekijk hem elke dag. Haar blog wordt heel veel bezocht, maar volgen jullie haar ook al? Wel doen :).

24 opmerkingen:

  1. Ik vind die eerste het allermooist, maar ik ben ook dol op die kleuren van de herfst! :) Hele mooie foto's.
    En je avond klonk in ieder geval WEL gezellig, hoewel het vandaag nadelen heeft haha.
    Ik vind het zo leuk dat je BOTW doet - ik ga even op haar blog kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de winterfoto is super!
    tip; als je iets teveel hebt gedronken, even half litertje water drinken,. Volgende dag geen last! hihi.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind de winterfoto toch het mooiste denk ik, maar de herfstkleuren zijn ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de winter foto het mooiste. Zelf ben ik ook afegelopen avond wezen stappen. Inderdaad stap je de volgende dag niet helemaal wakker je bed uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om te zien! Ik vind de winterfoto het mooist. Het witte is echt mooi en er zit een vogeltje bovenin de boom, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, hele mooie foto's!
    en zo'n avondje als gister moet soms ook eens kunnen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah echt heel leuk idee! Ik vind toch de winter foto het mooist, ook al haat ik de kou haha. Nog sterkte met je kater ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel erg vet die 3 verschillende foto's, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dankje! Ja ik kan er echt niet tegen als het een rotzooi is hahaha :$

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuk die drie foto's!
    hihi 5 uur!;o dat is echt lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super lief dat ik je BOTW ben! <3 Dankjewel! En hele mooie foto's, vooral die eerste. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De winterfoto vind ik het mooist hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wauw :). De 1e foto vooral! maar ik hou echt van de herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke site van Laura, ik ga haar volgen ^^.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben van me troon verstoten:P
    blog of the week
    nog steeds een super leuk idee!
    leuke outfits zeg hieronder van jou

    new outfit post :
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow the winter picture is so pretty!
    p.s. my tumblr is http://davinadonkor.tumblr.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha! Jij heb dus ook een leuk weekendje gehad!
    Mooie foto's :) ik vind ook die van de winter het mooist, die sneeuw maakt het gewoon supermooi hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuk idee ! Alle drie komen ze erg goed over, maar ik vind de herfstfoto het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.