zondag 28 augustus 2011

Can't erase, so I'll take blame

Ik kan je vertellen dat outfitfoto's maken met dít weer niet echt werkt. Vandaar dat er ook maar één foto gelukt is. Ik draag mijn nieuwe blouseje, shortje en schoenen. Ik vind de kleur van het blouseje zo mooi! Gisteren hadden we een feest van de buren. Het duurde best lang, er waren geen leeftijdgenoten en we moesten ons zien te vermaken met wat kaarten en tijdschriften. Maar het eten was lekker, hihi. Gisteravond heb ik gezellig met Lisa bijgekletst. Straks komen mijn opa en oma's en vanavond moet ik werken. Smak.

David Guetta & Usher - Without you (luister)

31 opmerkingen:

  1. Prachtige outfit! Ik heb die schoenen gezien bij de H&M in Hilversum, superleuk zijn ze! Alleen jammer dat ze best hoog zijn, of valt dat wel mee qua lopen? Vind ze namelijk echt tof! Het weer is inderdaad niet leuk meer.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke outfit en wat staan je schoenen je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi blousje! Succes met werken vanavond. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, leuke outfit, past echt bij je!
    Die schoenen gaan er mooi op :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit! Die schoenen zijn zo leuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie outfit!
    en die kleur van dat blousje is echt mooi jaaa!

    zucht, slecht weer he?
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie outfit en prachtige foto :)

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfit, ben verliefd op je blouse!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi! staat je goed oranje!
    xamber

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je ziet er leuk uit! Maarja wanneer niet? En nieuwe header? Me like!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je blousje blijft zo mooi

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het weer zit niet echt mee he? Maar wat een leuke schoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ow dat bloesje had ik vandaag nog in de stad gezien en ik dacht 'Hé, wat een mooi bloesje!' Hahaha xd Bij ons heeft het zonnetje heel de dag geschenen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. he meis!
    jaa echt he tis kak weer om fotos te maken.. ook last van!
    maar wat zie je er leuk uit schat..
    super leuke schoenen ook!

    New outfit post - Lace dress
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind je blousje en je laarsjes echt erg leuk!
    xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een toffe outfit!
    Ik volg je, wil je ook eens op mijn blog kijken? :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor je reactie!
    Mooie outfit dit, je laarsjes zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. bedankt voor je leuke reactie(L) Het grappige is dat ik dat blousje ook heb:) maar dan in het wit:) xxxx margot

    BeantwoordenVerwijderen
  19. The shirt is very pretty! I really like the header/banner of your blog. It's amazing =)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.