dinsdag 16 augustus 2011

Cat / horse

Hai. Er zijn weer twee dagen voorbij. Gisteravond had ik mijn eerste echte simulatorles na de proefles die ik had gehad voordat we op vakantie gingen. Volgens mij ga ik het nog moeilijk krijgen, want ik vond het niet zo makkelijk. Maar ja, we zien wel. Ik ben mijn kamer ook maar weer eens gaan opruimen. Dit keer heb ik heel veel make-up weggegooid. Sommige dingen heb ik echt jaren bewaard en die moesten gewoon weg. Op mijn bureau heb ik ook weer wat andere spulletjes gezet. Het blikje, de onderzetter en het houten bakje heb ik bij de kringloop gekocht voor nog geen 30 cent. De tak is een DIY-idee. De zijkanten heb ik met een mesje gesneden, wit geverfd en geschuurd. Heel simpel en het staat leuk!

16 opmerkingen:

  1. leuke spulletjes heb je gekocht! haha dat heb ik ook altijd, ik bewaar ook altijd zoveel!;p
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kamer ziet er echt zo leuk uit met al die accescoires! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit! Die bambi beeldjes zijn echt te cute <3

    Liefs Denise
    www.thefashionhome.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien moet ik straks ook maar eens kijken bij een Kringloopwinkel, hihi. Je hebt echt een supermooie kamer, denk ik. :) Ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij in het geheel er uit ziet.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kom die takken overal tegen, echt super leuk. ik zag het een keer op tv en nu zie ik het op allerlei blogs, word vast een hype! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zou willen dat ik zo als jou was, jij kan zo goed opruimen, mooie foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn bureau is echt een puinhoop, wou dat ik zo ordelijk was als jou ! Je bureau ziet er trouwens leuk uit zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke hoekje! :D

    Liefs' http://xxarmani.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah zo lief!

    dankje voor de comment op mijn blog! Je blog is zo leuk, ik ga je volgen.
    Follow back?

    xx
    www.brunetteforbreakfast.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.