zondag 8 maart 2015

# 064 - Instagram - week 10

De eerste week van maart zit er alweer op. Ik had een vrij rustige werkweek. Op woensdagmiddag moest ik nog even naar de tandarts, maar daar was ik binnen twee minuten klaar. Gisteren heb ik mijn kledingkasten uitgezocht en netjes gemaakt, omdat er geen plek weer was voor mijn nieuwe aankoopjes, haha. Ik vind het altijd lastig om dingen weg te doen. Ik wilde het eigenlijk eerst verkopen, maar stiekem ben ik daar te lui voor. Dan maar naar de kringloop! Verder heb ik lekker vijf keer gesport, best veel. Maar het voelde wel goed na een weekje vakantie (al die tapas en froyo's.. hehe). Gisteren sprak ik nog gezellig met vrienden af om mijn foto's te bekijken en spelletjes te doen. Ik heb net ook gesport en ga vanmiddag lekker een terrasje pakken. Deze zonnestralen maken me blij! Geniet.


Paseo del Prado, Madrid. ✗ Nieuwe Kiko nagellakjes. ✗ Santa Maria la Real de La Almudena.


OOTD maandag. ✗ Froyo. ✗ Lekkerste tapas: champignons in broodkruimels.


OOTD dinsdag. ✗ Cute kid! ✗ Palacio de Cristal.


OOTD woensdag. ✗ In Palacio de Cristal. ✗ Fontein in Retiro Park.


OOTD donderdag. ✗ Heerlijke frappuccino's. ✗ :')


OOTD vrijdag. ✗ Santa Maria la Real de La Almudena. ✗ Luv.


Outfit in Madrid. ✗ Details. ✗ Monumento a Alfonso XII.

6 opmerkingen:

  1. Je bent echt een inspiratie voor mij wat betreft outfits! Ik vind je combinaties altijd zo leuk en nu ook weer, met je leuke shirtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super mooie foto's! Ik vind je outfit in Madrid ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.