zaterdag 26 maart 2011

Some colour!

Hee. How's life? Met mij is het goed, maar ik heb het gewoon druk en dat zal een tijd zo blijven. Ik hoefde eigenlijk niet te werken vandaag, maar ik heb van twee mensen uren overgenomen, dus werk ik vanmiddag en 's avonds. Morgen ga ik dan maar weer bezig met het voorbereiden van lessen en zo. En echt, ik heb zo'n hekel aan de OV-chipkaart. Die van mij doet het dus niet goed meer en ik was echt de hele tijd aan het stressen voor ik de bus instapte. Nu heb ik hem opgestuurd en ik hóóp dat ik snel een nieuwe krijg. Wat een gedoe. Anyways, enjoy your weekend!

42 opmerkingen:

  1. I love your header and these pictures are really great :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit, en wauw, je header is gewoon geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die struik/boom op de achtergrond is zo gaaf!
    Ik vind de kleur van je vestje ook heel mooi :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kleurrijke foto's, erg leuk!!

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie lokatie!
    mooie foto's

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great photos! :)
    have a nice day!
    http://plaamkaa.blogspot.com/
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! En veel succes met werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Waar heb je die leuke short vandaan? En inderdaad, de ov-chipkaart is bagger! Gelukkig reis ik nog met een maandabbonement! :)

    xx Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, mooie outfit en foto's!♥ het klopt inderdaad dat ik niet graag broeken draag, meer omdat ik het niet lekker vind zitten! maar ik dacht, ik probeer het gewoon weer.. en het is me opzich wel bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's en leuke outfit! <3
    Wil je ook een kijkje nemen op mijn blog?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb je gelinkt in mn laatste blogpost ^^
    Super mooie fotoo!!


    ▲ Lots of love, Lisette ▲
    sweetlisette.blogspot.com

    PS: I need your help! I am in a blogger contest. Would you please vote for Sweet Lisette on this site: http://www.urban-stiletto.com/blogger-contest-2011/stemmen THANK YOU SO MUCH!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waaauuuw nice pics!!

    xxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dankje!
    ik vind dat je blog er echt geweldig uitziet!
    ZOOO ZOMERS, echt heerlijk (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. waar heb je dat super mooie shirt weg? echt leuk die foto's met dat geel, erg zomers(:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jaa supermooie locatie!
    krijg gelijk zomergevoel haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oke, leuk! Daar ga ik over een paar weken winkelen dus ik hoop dat ze zoiets daar dan hebben! Fijn weekend!

    xx Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw echt hele mooie foto's! Succes met alle drukte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 1 x wauw voor de bomen!
    2 x wauw voor de outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een leuke foto's zeg! Jou foto's inspireren me heel erg! Je maakt zulke prachtige foto's! Die drukte ken ik wel een beetje, had ik ook toen ik stage liep, zo vervelend! En die OV-chipkaart is heel herkenbaar: ik heb hetzelfde probleem een beetje... mijn achterkant is bijna weg versleten en dan doet hij af en toe heel raar. Nog eventjes en ik kan hem ook niet meer gebruiken... Snap dat je er gestressd van raakt! Hopelijk krijg je snel een nieuwe met een betere achterkant als mij, haha. Ik zal er wel een keertje over posten hoe hij er uit ziet op het moment. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie outfit zeg!
    En leuk die gele bloemetjes allemaal op de achtergrond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. You are so pretty!!! I love your hair and that green colour x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie foto's. mooie kleuren ook <3<3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die achtergrond is echt mooi♥
    Zo zie je echt dat de lente weer in het land is!♥
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. haha wat een gedoe is dat ook altijd he > <
    Echt een super leuke foto's!
    geweldig dat fel-gele!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. :) nice pics!

    xoxo,
    http://unbreakable-thread.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je broekje is leuk, ik ben echt al heel lang op zoek naar zoiets! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg, erg leuke shorts! Waar heb je die vandaan?
    En leuke foto's. :) Lekker veel kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.