vrijdag 21 december 2012

Kerstvakantie

Jaaaa, fijn, fijn! Eindelijk kerstvakantie. Gisteravond werd er in alle klassen een kerstdiner gehouden. De kinderen namen allemaal hapjes mee. Superleuk om ze te zien smullen van alles, haha. Alle leraren deden daarna een toneelstuk. En ik was Maria. Het scheen nogal grappig te zijn hoe ik het kind ter wereld bracht, want ik moffelde de pop zo uit een sjaal. De kinderen en vooral de kleuters waren ook heel enthousiast.

Vanochtend had ik nog een studie-ochtend. En met mijn duo-collega hebben we de klas van alle kerstspullen ontdaan. Daarna was er nog een kerstlunch, die superlekker en gezellig was. En nu heb ik dus vakantie! Ik moet best veel werken, wat ik eigenlijk een beetje jammer vind. Maar we gaan ook nog een dagje naar Amsterdam en daar heb ik wel zin in. En natuurlijk heb ik zin in de gezellige sfeer met Kerst!

Op de foto's zie je een blouse en oorbellen die ik op Ebay heb gekocht. De blouse doe ik aan met Kerst. Ik vind hem heel mooi, hoewel er wel gelijk een knoopje aan de achterkant af was. Dat heeft mijn vader gemaakt voor me. Op de tweede foto zie je wat ik allemaal heb gekregen van school. En op de laatste foto een kleine impressie van onze kerstboom.

29 opmerkingen:

  1. Wat een mooie oorbellen! Op de basis school hadden wij ook altijd een kerstdiner dat iedereen zelf wat meenam. Dat was altijd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die blouse is echt mooi! En wat leuk dat je Maria speelde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blouse en oorbellen zijn heel gaaf. Leuk eigenlijk zo rond kerst om op een basischool dan stage te lopen!mooie foto's.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je Maria speelde! Klonk als een gezellige dag! Mooie oorbellen en blouse zeg, ben benieuwd naar een outfit! Je hebt leuke spulletjes gekregen van de klas :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke foto's! Wat grappig van Maria , nu kunnen ze je Juf Marie noemen Haha!

    Liefs Anne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke foto's ♥ Alvast een fijne kerst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook altijd zo dol op de kerst sfeer. Ik vind je oorbellen zo verschrikkelijk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zat al met smart te wachten op een nieuwe post van jou! Super gezellig! Jammer dat je veel moet werken, maar dan verdien je wel lekker wat centjes! Die blouse is echt heel mooi, ik vind het altijd een beetje eng om via ebay kleding of schoenen te kopen, straks past het totaal niet en dat is het geld weggegooid.

    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De oorbellen zien er prachtig uit, net zoalsnde blouse! Ben benieuwd naar je hele outfit!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw de blouse is mooi, maar de oorbellen zijn gorgeous <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie dingen heb je gekocht en de kerstdingen op stage (ook basisschool) zijn altijd zo super gezellig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankopen, die oorbellen zijn echt heel erg mooi!! Fijne kerstvakantie! :)

    www.tlnique.blogspot.com



    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de blouse en de oorbellen zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja wauw! Die blouse is echt heel erg mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi blousje + oorbellen!
    En wat ziet jullie kerstboom er gaaf uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooie foto's en wat leuk dat je Maria mocht zijn, haha ik zie het al helemaal voor me. Geniet van je vakantie en fijne feestdagen! <3 XX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk blouse! Ben benieuwd naar hoe je hem gaat combineren! Hoe lang duurde het voordat je het blouse kreeg?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. such a lovely christmas post :)

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat blousje is echt heel mooi!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook zo blij dat het vakantie is! :D Coole oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je Maria was ;) Ik vind je blouseje en oorbellen erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.