woensdag 12 december 2012

Oldies - winter

Ik baalde dat ik vorige week geen tijd had om foto's in de sneeuw te maken! Hopelijk kan het later deze maand of begin volgend jaar nog. Maar ik kwam wel op een idee. Ik heb mijn winterfoto's van voorgaande jaren opgezocht en die zie je hieronder staan.

Gisteren had ik een sollicitatie-avond op de pabo. We hebben een tijdje geleden een brief moeten schrijven en gisteren werden er studenten uitgekozen om een gesprek te voeren. Het was allemaal heel serieus, maar het was als oefening. Ik vond het interessant om te zien, maar helaas had ik zelf een slechte brief. Nu weet ik wel wat ik de volgende keer moet veranderen, maar ik baal wel, omdat we er nog een cijfer voor krijgen.

Morgen wordt weer een hectische dag voor de klas. Ik moet veel met de kinderen oefenen voor de weeksluiting van vrijdag. Verder is er morgenmiddag weer een knutselmiddag. Nu voor Kerst! Ik denk dat ik weer foto's ga maken. Ik ben nu al benieuwd hoe alles wordt.

December 2009, februari 2010, januari 2010, december 2010, februari 2012

41 opmerkingen:

  1. Super leuk die foto's, sneeuw is zo mooi (als we niet kijken naar het vervelende wat er ook wel aan is..)! Ik vind de laatste foto het mooist, daar sta je zo leuk op! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie foto's! Vooral die laatste. Succes morgen. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie foto's zo in de sneeuw! Ik vind de laatste ook het leukst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! Even serieus: ben jij dat op die tweede foto of is dat Estelle? Jullie lijken zo erg op elkaar, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww balen van je brief.. Hopelijk dat het volgende keer beter gaat
    Erg leuke foto's! Vind vooral die laatste erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's allemaal! Succes met je heftige weekje;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die laatste is echt de mooiste, ik ga morgen ook kerst-knutselen met mijn stageschool. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die laatste foto is echt mooi!

    Liefs,
    Elbrich

    Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie foto's! Leuk is dat altijd he om oude foto's weer te bekijken?! :)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat een toffe foto's!
    En veel succes morgen! (wel balen van je brief, maar je leert er alleen maar van!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superr mooie foto's! Sneeuw is altijd zo leuk om te fotograferen, het ziet er altijd zo leuk uit :)
    Veel succes morgen! Liefss xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! hoop dat er dit jaar weer zoveel sneeuw komt x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat is je haar lang geworden zo in een paar jaar! Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is zo leuk om te lezen over je pabo-ervaring, aangezien ik zelf ook pabo wil doen. Zo krijg ik er nog meer zin in!

    En wat een leuke foto's! Je bent wel veranderd, een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat balen van je brief, het is dan niet leuk dat je er een cijfer voor krijgt als je hem niet zo goed vond. Maar het is natuurlijk wel heel fijn dat je nu weet wat je de volgende keer anders of beter kan doen! :) Super leuk om die oude winterfoto's terug te zien, de laatste is echt heel erg mooi! Ook de 1e vind ik heel erg leuk, wat ziet dat er toch mooi uit hè, die besneeuwde bomen! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, mooie foto's! Er is toen ook al heel veel gevallen zo te zien hihi :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie foto's! die laatste is echt gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  18. In 2009 was je echt schattig ahhaha! Wat lijk je daar op je zusje! Ik vind ook dat je steeds mooiere foto's maakt, erg mooi. Leuk om naar te kijken. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Grappige foto's! Leuk dat je een knutselmiddag hebt, is altijd grappig om te zien wat kindjes maken haha. Wel jammer van je sollicitatiebrief, die heb ik ook al zoooo ontzettend veel moeten maken, wordt een beetje eentonig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Suuuper leuke foto's! je ogen zijn zoo mooi :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, vooral die laatste foto! Hopelijk gaat er nog sneeuw vallen en kun je leuke foto's maken dit jaar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. thanks for your informations!!
    keep posting and happy blogging!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaah Ik had dat dus ook, is er eindelijk sneeuw, heb je t weer veel te druk met tentamens en papers schrijven. Maar ja volgende keer beter, misschien krijgen we met kerst wel sneeuw,zou leuk zijn hihi ^^ Jammer dat je solicitatiebrief niet goed was, maar ja ruimte voooor verbetering!

    Love, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Succes morgen! Ik vind je foto's prachtig! Zo'n lange zwarte blazer staat je echt super, en die laatste foto is ook suupermooi! xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige foto's!

    Ik ben je nieuwste volgster.
    Volg je mij terug? :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke foto's!
    Die laatste is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele leuke foto's meid!

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt echt een super mooie blog zeg! Ben zelf net pas begonnen, maar kan zeker een voorbeeld aan je nemen.. Al vind ik t niet leuk ok zelf herkenbaar op de foto te gaan hihi miss anoniempje, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Is dat niet koud,
    driekwarts mouwen en zo blote hals?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.