woensdag 15 januari 2014

15 januari

Goedemiddag! Hoe is het met jullie? Ik heb een volle werkweek deze week. Op maandag gaf ik les in Swifterbant. Ik had een paar uurtjes kleuters en mocht daarna verder in groep 8. Op dinsdag mocht ik weer op de school komen waar ik vorige week was geweest. Ik werd nu gevraagd voor de kleuters. Een hele leuke dag en stiekem ook een makkelijke dag, want ik was er samen met een stagiaire die wist hoe alles ging. Ik werd gistermiddag gebeld of ik vandaag, donderdag en vrijdag in groep 8 in Lelystad wilde werken. Hoewel mijn ervaringen met groep 8 niet zo geweldig zijn, had ik vanochtend een super gezellige ochtend! De kinderen werken heel goed, zijn leuk in de omgang en daarom sloot ik ook af met een gezamenlijk spel. Dat moet dus goed komen morgen en vrijdag!

30 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat het zo goed gaat met het les geven! Ontzettend mooie foto's weer, zeker nummer drie, je bent zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! En wat fijn dat je lessen zo goed gaan!

    XX Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, waarmee heb je de tweede foto bewerkt? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh wat een leuke foto's haha, en schattig! Fijn dat het zo goed gaat met invallen op basisscholen, lijkt me wel vreemd telkens voor een andere groep te staan (ook qua leeftijden enzo ;))

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je lesgeeft en dat de lessen zo goed gingen!! En echt.. wat maak en bewerk jij mooie foto's!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's. Lijkt me erg leuk, dat je op verschillende plekken werkt. Ik hoop dat je ooit een vaste baan krijgt in een groep. Je maakt echt mooie foto's Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakt zo leuke foto's hé! En tof dat het goed ging in groep 8!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie foto's! En wat leuk dat het zo goed ging op school, succes de volgende dagen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super toffe foto's! Sta je erg mooi op! Hopelijk is het morgen + vrijdag ook nog heel gezellig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie foto's! Je bent prachtig :)

    http://itsjustadetail.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te lezen dat het goed gaat met lesgeven! Fijne afwisseling ook qua klassen lijkt me, maak je altijd wel wat mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je zoveel wordt gebeld voor werk de laatste tijd! :D Leuk om verschillende ervaringen op te doen in diverse klassen en op verschillende scholen. Lijkt me ook wel moeilijk opzich. En wat een prachtige foto's weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk vest! Super dat je zoveel kunt werken, zo kun je lekker veel ervaring opdoen en tegelijkertijd wat geld verdienen. Elke school, elke klas en elk kind is anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke foto's :) Succes met de groep achters ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat de groep zo mee valt! De een na laatste foto van je is cute :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw heel erg mooi! En een heel leuk vest (:
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.