dinsdag 7 januari 2014

Memory jar

Goedemorgen! Vandaag ben ik vrij en de rest van de week werk ik in een groep 6 in Almere Buiten. Het is echt een superleuke groep, dus daar ben ik blij om :). En het scheelt dat ik deze week niet uit bed wordt gebeld, haha. Vanochtend maakte ik mijn havermoutontbijt met bosbessen, terwijl ik de laatste aflevering van The Carrie Diaries keek. Voor de rest hoef ik vandaag overdag niets te doen. Het is zó fijn om soms niets te hoeven. Vanavond wordt waarschijnlijk een heel gezellige avond. Ik spreek af met oud klasgenoten van de pabo. We gaan naar de Pizzeria in Zwolle. Dat zal wel op een briefje komen te staan voor in mijn memory jar die je hieronder op de foto's ziet. Ik had ze al veel voorbij zien komen op blogs en eigenlijk vond ik het wel heel gaaf om zelf ook te doen. Het lijkt me echt bijzonder om op het eind van het jaar dan alle leuke momenten terug te lezen. Soms vergeet je die kleine dingen en dat is zo zonde! Ik hoop dat ik dit blijf volhouden om te doen, want het is geen grote moeite! Wie van jullie heeft ook een memory jar?


37 opmerkingen:

  1. Jep, ik heb er ook een! Sinds het nieuwe jaar :) En wat gezellig dat je vanavond uit eten gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof idee! Misschien moet ik dat ook eens gaan doen! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh leuk! Ik had er vorig jaar eentje maar ben in April gestopt, omdat ik het een beetje vergat. Ik opende hem afgelopen week en het was zo leuk om al die dingen te lezen, kreeg er gelijk een happy moment van. Dus ik ga het dit jaar weer proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Dit ga ik ook doen!

    Liefs, Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee, misschien moet ik dit ook maar gaan doen!
    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met je etentje! Ik heb geen memory jar, zoiets doe ik een maand en dan vergeet ik het gewoon. Misschien toch maar eens proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk idee! Ik ga het zeker snel maken en mooie memories doen <3
    Succes met de groep in Almere! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb vorig jaar een memory jar gemaakt, het heeft mij heel erg geholpen ook van de kleine dingen te genieten, omdat je die normaal vergeet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk idee, ik heb ook zojuist vorig jaar gemaakt.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee zon memory jar! Veel plezier vanavond in Zwolle. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zelf had ik voor 2013 ook een memory jar, maar die was ik na twee maanden al vergeten, oeps... Voor dit jaar wil ik het weer doen en dan wel volhouden! Ik heb hem nu dus ook op een zichtbaardere plek gezet, zodat ik er sneller aan denk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt leuk gemaakt die memory jar, het is inderdaad leuk om de kleine herinneringen op te schrijven en ze daarna terug te lezen. Is inderdaad ook wel een leuk idee om te doen. Het is niet veel werk, en echt heel leuk! Veel plezier bij de pizzeria vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuk idee! ik had er één maar dat liep soort niet af want ik nam hele tijd geld eruit als ik geen geld in mijn portomonee had.. en geen zin had om te pinnen haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tof idee! Ik denk dat ik zo ook eentje ga 'maken' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk idee! Ziet er ook leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk zeg, en veel plezier vanavond! Ik moet er eigenlijk ook nog één maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn om even een dagje niks te hoeven doen inderdaad :) Heerlijk! En wat leuk dat je je oud-klasgenoten van de pabo weer gaat zien! Ik heb heel 2013 een memory jar bijgehouden en het was zo leuk! In de kerstvakantie heb ik de hele pot (die stampvol zat!) helemaal leeggegooid en alle briefjes in een groot boek geplakt met daarbij foto's, treinkaartjes, toegangskaartjes, foldertjes etc. die bij die gebeurtenissen hoorden. Het was wel even wat werk om alles bij elkaar te zoeken en op te plakken, maar dan heb je ook wat! Echt de moeite waard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk! Ik kende het nog niet, ik ga hem ook maken denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk idee! Misschien is het ook iets voormij.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het lijkt me heel fijn om een dagje niets te hoeven doen, haha, ik loop 40 uur per week stage en dat is nog best vrij pittig en neemt veel tijd in beslag, gelukkig heb ik het er wel naar me zin! Zou willen dat ik een dagje vrij was soms, haha! Superleuk die memory jar, wat heb je die lekker vrolijk gemaakt! Ik denk dat ik in 2015 een memory jar ga maken :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een mooie jar! Zelf heb ik er ook één en ik ben er blij mee! Veel plezier nog vanavond! :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ah, wat ziet ie er leuk uit! Ik heb ook een tijdje geleden een memory jar gemaakt, echt een heel leuk iets om te maken en terug te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb er ook een! Ik vind het echt een heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super gaaf! Hopelijk was je avond leuk, moet ook eens aan de slag voor een nieuw kistje met herinneringen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk idee, misschien moet ik dit ook maar eens gaan doen, want ik vergeet altijd leuke dingen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zag het op Tumblr en ben het ook gaan doen! Ik heb alleen 1 grote pot voor heel het jaar :). Hij staat heel mooi op mijn nachtkastje!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heb hem al een jaar, en besef mij nu pas hoeveel geluk ik dit jaar heb gehad ( 2013 )

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg leuk idee, zo'n memory jar! Ik ben gisteren begonnen met een "365 days of happiness" boek. Iedere dag schrijf ik iets op of plak ik iets in wat ik leuk vond aan die dag. Lijkt me ook erg leuk om daar over een jaar op terug te kijken! :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. oeeh wat leuk! Ik heb ook zoiets gemaakt voor mijn vriend. Things i like about you jar.
    Daar schrijf ik de kleine dingen in die ik zo leuk aan hem vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik heb er ook één en er zitten al 3 briefjes in :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. LEUK :3
    Dat ga ik ook doen, tof idee en kost vrij weinig tijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.