zaterdag 11 januari 2014

Outfit

Vandaag draag ik mijn nieuwe, zachte, warme cardigan die ik afgelopen woensdag kocht. Ik vind 'm zo leuk! Het fijne van zo'n vest is dat je hem zo makkelijk kunt combineren met alles, omdat de kleuren ook vrij neutraal zijn. Het is weer lekker weekend en dat betekent dat ik vrij weinig aan het uitvoeren ben, haha. Ik geniet van 'n ontbijtje, speel weer potjes Ruzzle en Wordfeud en spreek vanavond met vrienden af. Wat ben ik soms voorspelbaar, maar ach. Wat vinden jullie van mijn outfit?

Cardigan - Bleep / jeans, schoenen - H&M / ketting, t-shirt - Primark / armbandje - Six

49 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! Je vest is heel mooi! Veel plezier vandaag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie foto's! En wat een mooi vest! Ik ken het merk helemaal niet, waar is het te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die winkel zit in Almere Centrum, maar het is zo'n onbekend klein winkeltje met van die items die je volgens mij wel in meerdere winkels kan kopen.

      Verwijderen
  3. Dat vest is echt ontzettend leuk zeg, mooi gecombineerd ook met dat bordeauxrood! Fijn weekend en veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie outfit weer! Ik vind vooral de cardigan, de ketting en het armbandje erg mooi, maar ik zou eigenlijk alles wel kunnen opnoemen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb 'm ook, hij is zo lekker warm, je hebt 'm leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige outfit. Geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, leuke outfit! De combinatie met alles vind ik heel tof, je schoenen zijn erg leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vest lijkt me dat :) Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi vest! Weer een hele leuke outfit!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooie outfit, die trui is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je toch een beauty! ik vind je vest zo ontzettend tof, ik dacht eerst dat het een sjaal was. Maar wel cool dat het van een onbekender winkeltje is, dan loopt tenminste niet iedereen erin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik moet helaas mededelen dat iedereen hier ermee rondloopt.. ook in het rood en in het blauw. Althans waar ik woon dan.. Was hij maar zo onbekend (: xx

      Verwijderen
  12. Mooie outfit! Ik vind de ketting super!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je outfit heel leuk! Ik heb ook zo een vest :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, je vestje is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit! Mooie foto's ook, wie maakt ze bij jou altijd? :)

    P.S. En voor iedereen die benieuwd is naar het vest, Bleep heeft ook een webshop: bleepshop.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak ze bijna altijd zelf met een afstandsbediening ;)! Goede tip van de webshop.

      Verwijderen
    2. @Denise, waar heb je de afstandsbediening gekocht?

      Verwijderen
    3. Echt heel leuke outfit, as Always haha! :)

      Verwijderen
  16. Wat een leuke outfit, ik vind het vest zo mooi! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave outfit, en wauw de laatste foto is echt enorm mooi!

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke outfit! Je vest is echt geweldig!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gaaf zeg je outfit! En onwijs mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke outfit, hij staat je ook echt goed! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie foto's weer :) ik vind je vest er heel leuk uitzien, lijkt me fijn! Toffe schoenen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi vest & ik ben helemaal weg vd ketting !
    Heb net je blog ontdekt en ik vind hem wel leuk dus ben je beginnen volgen via Bloglovin (naam : Lyn De Sloovere, blog : Blonde Butterflies)
    Fijne zondag! xx Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijk vest! Lijkt me lekker warm en ook heel comfy zitten! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie foto's. Vind je vest echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat een prachtige foto's! Ik kwam op je blog via Lifesplash. Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow. Echt verschrikkelijk mooie foto's, die 5e foto zou zo van weheartit af kunnen komen. Ik vind je ketting en cardigan heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige foto's, de outfit is ook echt heel mooi! I like :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige foto's! Je hebt echt een super mooie en leuke blog!!! Ik volg je nu. X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke outfit! Zulke vesten zijn fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.