zondag 14 november 2010

Black/white

Hai! Het uitgaan gisteren was leuk. Het thema was après-ski. Niet echt mijn muziek.. je kan er niet zo goed op dansen. Maar uiteindelijk werd het heel gezellig. Echt een geslaagde avond! Het volgende grote feest is natuurlijk Sinterklaas. Dat was vorig jaar helemaal geweldig. Ik had allemaal zwarte vegen op mijn gezicht van een mysterieuze piet. Ik stond hartstikke voor gek en ik vond het allemaal goed, haha. Vandaag bestond mijn dag uit wat huiswerk doen voor schrijven en koppijn hebben. Nu gaat het wel weer. Straks natuurlijk SYTYCD. KUS.

12 opmerkingen:

  1. Fijn dat je een leuke avond hebt gehad. En je foto's zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's!
    haha mysterieuse piet =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha maar après-ski kan wel heel gezellig zijn ! Hoop dat je hoofd snel wat beter is :). Oke dat is een rare zin x) ! Mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie foto's! En klinkt heel gezellig je avond (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's.
    Leuk dat je een leuke avond hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto´s.. No matter the music als je maar met leuke vrienden bent! En als dat niet werkt.. Blame it on the alcohol haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook niet zo van de apres-ski, maar het gaat dan idd vaak om de gezelligheid.
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie foto's!♥ voor mij zal apres-ski ook niet echt iets zijn, haha! maar zal vast en zeker erg gezellig zijn!
    echt vet jammer dat eldrick erbij sytycd uit is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt heeele mooie foto's!

    xxx
    ninaa
    www.ninasengers.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.