zaterdag 13 november 2010

On the roof

Ola! Sorry for not posting.. Donderdag was ik gezellig met Lisa mee. Het was echt héel slecht weer. Dat was wat minder handig, haha. We gingen lekker thee drinken, op de laptop televisie kijken en koken. Vrijdag was niet zo bijzonder. Voor tekenen moeten we een collage maken. Ik had niet zoveel inspiratie, dus ik kwam niet zo ver. Dit weekend ga ik nog wel wat aan mijn huiswerk doen. Op dit moment heb ik het nog niet heel druk, maar daar komt zeker verandering in. We hebben heel veel studiegroepopdrachten en voor je het weet is er weer een toetsweek. Ik heb afgelopen week trouwens mijn laatste cijfer teruggekregen van de eerste toetsweek. Het was een 6.4 en ik was er zó blij mee, want het was een supermoeilijke toets. Vanavond ga ik lekker uit. Bedankt nog voor de leuke reacties op mijn header!


Shakira & Pitbull - Rabiosa

22 opmerkingen:

  1. mooi foto, (leuk bewerkt)

    veel plezier met uitgaan ;d

    Xx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan!
    En wat een leeuke footoo! :)

    Veeel plezier! ♥
    'xoxo;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw hele mooie foto!
    hoe heb je die bewerkt?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dedankt voor je reactie! ik ga maar is kijken nu :)
    meeste mensen vergeten te reageren als het te ingewikkeld is om uit te leggen dus bedankt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie foto,
    en echt, i love dat vestje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. veel plezier!
    & gefeliciteerd met je cijfer!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je mooie cijfer ;D !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto! en ik heb heel vaak geen inspiratie voor tekenen hihi, ben niet zo creatief helaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.