zaterdag 20 november 2010

I know some girls like good boys

Ik kon vandaag lekker lang in bed blijven liggen, omdat ik niet hoefde te werken. Zo lekker! Helaas stond er wel wat huiswerk te wachten. Ik begon met het maken van schrijfkaarten. Ik ben gewoon meer dan twee uur bezig geweest met twee schrijfkaarten en ik moet er nog twaalf? Soms vraag ik me af waarom ik zo perfectionistisch ben, want daar komt het dus door. Verder heb ik nog geoefend met tempo-dictaat schrijven. Dat is zo stressvol, blegh. En daarnet ben ik bezig geweest met een samenvatting over boeddhisme. Over drie weken begint mijn eerste toetsweek en na de vakantie hebben we er nog een. Het is echt ongelooflijk hoeveel het is, over de vele studiegroepopdrachten nog maar te zwijgen. Als het goed is ga ik vanavond lekker bij Lisa op de bank Ik hou van Holland kijken. Enne, wie wordt mijn 300e volger?


Bruno Mars - Mamas worst nightmare

42 opmerkingen:

  1. Leuke outfit :D !
    ik heb die ketting ook, echt geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een leuke combi! Die grijze schoenen weer met dat vest (:
    en ik word je 300e volger :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals ik op Girlscene al zei,
    ik vind je vestje nog steeds erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit en kleurencombinatie!

    En wat voor opleiding doe je als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw! écht een hele leuke outfit, denise!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je 300e volger zo te zien, gefeliciteerd! Ik heb er ook alweer 400 kwam ik net achter haha! Maar leuke outfit meid en alvast succes met je toestweek. Ik ben er net vanaf gelukkig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, hele leuke outfit! Vooral je ketting, heb een obsessie met uiltjes haha.
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke outfit!
    Dat shortje staat je erg leuk.
    & gefeliciteerd met je 300ste volger ;)
    Ik herken al dat huiswerk helemaal, blegh.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie outfit! Die ketting heb ik ook (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de 300 volgers. Je outfit is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk denise! vind je cardigan zo leuk want je kan het zo makkelijk combineren :)
    succes met je huiswerk verder! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke blog!
    wil je ook naar die van mij kijken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldige outfit!
    waar heb je het vestje vandaan? <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, echt rot dat je zoveel huiswerk hebt! Ergens is perfectionistisch zijn wel handig hoor denk ik, heb je alles mooi af. :D
    Ik vind je outfit echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke outfit!
    veel succes met de toetsweek enzo alvast. (:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. yeeey! dat vest is zoo leuk :D zag 'm ook al bij iemand van m'n school, waar heb je um gekocht? :curious: (misschien tip om dat eronder te zetten if you like).
    echt superleuke outfit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw meid echt hele mooie outfit staat je echt goed!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een geweldige outfit!
    en een leuke blog post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie header en echt hele leuke outfit ^^

    Lots of love, Lisette
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die outfit is geweldig! <3
    alvast veel succes met je toetsweek!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. vervelend he druk zijn!? Vandaag heb ik eerst mijn huis schoongemaakt daarna nog huiswerk tot ongeveer 10 min geleden pfff. Soms kom je gewoon tijd te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een ontzettend leuke outfit! Dankjewel voor de inspiratie voor morgen wat ik moet aan trekken hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Merci voor je lieve reactie!
    &Het was echt supergezellig geworden,
    bedankt nog :)

    Mooie kleur nagellak trouwens is dat zeg! Staat ook erg goed bij deze outfit (en het weer ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super outfit!
    leuke blog!

    XX
    www.emmapeijnenburg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk outfit!!
    Ook hele leuke blog :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt een super leuke outfit!
    Waar heb je die broek vandaan?
    Ik vind hem zo leuk. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. great pics...
    I've just found your blog...so lovely!
    i will come back soon...
    take a look on my blog if you want

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.