zaterdag 6 november 2010

Yellow trees

Hee! Gisterochtend was ik bijna te laat op stage, omdat mijn fiets kapot is gegaan. Ik dacht dat iemand anders het gedaan had, maar misschien is het gekomen omdat hij is gevallen. Aan het eind van de middag gaf ik een schilderles. Zulke lessen zijn altijd best chaotisch, maar het ging best goed en ze waren heel enthousiast. 's Avonds ging ik dus wokken met vriendinnen en het was heel gezellig! Vanochtend moest ik er weer vroeg uit, maar ik had heel slecht geslapen en ik was ook nog moe van gisteren. Ik ben nu dus nog steeds moe, haha. Ik had nog wel even zin om het bos in te gaan om outfitfoto's te maken. Too bad dat mijn wedges nu onder de modder zitten.. haha.


Auburn - All about him

19 opmerkingen:

  1. Leuke outfit en je tasje ziet 'r leuk uit! Wel jammer dat je wedges onder de modder zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit & super schattig tasje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfit! <3

    wat leuk zeg, schilderlessen geven (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah, wat een leuke outfit! dat tasje is schattig ja! (ik had ook zoiets gezien pas, maar niet meegenomen, baal.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto! echt prachtig die herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ben blij te horen dat het leuk was!
    Wist niet eens dat er eentje in Dronten zat, shame on me!
    &Wat een superleuk tasje!

    Nog bedankt voor je reactie,
    haha oke ja ik ben echt filmaddicted denk ik...
    Misschien komt het door toetsweek XD Als een soort uitweg voor leren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i love your outfit, wel irri dat je shoene nu onder zitte (haha..)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful outfit! (: Just found your blog, it's great! i'm following. Please follow me back if you like (:

    //Simone.
    www.aheartwithfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Staat je goed! Love the little bag! En ook mooie header!

    xx Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit :)
    maak je die fotos zelf? of laat je ze door iemand maken?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke schoenen heb je daar aan!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.