zondag 28 november 2010

Give me warmth

Het is nog niet eens winter en ik heb er nu al genoeg van. Kou is een van mijn grootste vijanden. Alle verwarmingen op mijn kamer staan aan en ik draag elke dag een kamerjas over mijn kleding heen. Vandaag bereid ik lessen voor voor stage. Straks moet ik nog even werken, maar het zal niet druk zijn denk ik. Gisteren ben ik nog uitgeweest en het was weer gezellig als altijd. Hier nog wat foto's van Italië. Ik zou het er bijna warm van krijgen.

Ps. Gistermiddag ben ik bezig geweest met mijn suprise voor Saista uit mijn stageklas. KLIK.

27 opmerkingen:

  1. Ik zou het heel fijn vinden als de zon weer gaat schijnen!

    Mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis de zon haha :P Mooie fotos madame! aah ik verlang zo erg terug naar de zomer haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die laatste foto is heeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook een hekel aan de kou! En mooie foto's, zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's! Ik vind de winter eigenlijk wel leuk haha, als het gaat sneeuwen iig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die foto's zijn echt heel mooi!

    Aah, wish it was summer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel ♥. Mooie foto's, dat zijn de leukste birkenstocks =).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik haat winter! Het enige goede eraan is zijn de feestdagen, mijn verjaardag & wintersport. Het is zo koud buiten pff.. En mooie foto's :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, wat een mooie foto's zeg!
    wauw, italië, daar wil ik ook wel heen. xd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die surprise is echt superschattig! Ik moet de mijne vandaag ook afmaken. Ik wil ook warmte, brrrrrrrrrrr het is zó koud buiten. Mooie laatste foto trouwens.
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. look-like-a-model laatste foto :P

    Xx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaah ja ik wil ook weer zomer zeg pfoeee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, dat van die kamerjas doe ik ook altijd! Leuke foto's, vooral die laatste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook helemaal geen fan van kou, het leukste vind ik dat je wel een geheele nieuwe garderobe kan aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke foto's!
    Ik krijg alweer zin in de zomer.
    Ik heb ook een hekel aan de kou!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ah, nu wil ik ook naar Italie!

    leuke surprise (:

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke foto's! ik wil echt de zomer terug :(

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautifulll! It's seem like it's summer... i can't read the text, is warm in your country?



    http://giocodidonne.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nu ik deze foto's zie en ik weer naar buiten kijk (Helemaal wit van de sneeuw) Word ik nog depressiever,
    mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hmm vakantiegevoel.. was het maar weer zomer :c

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke foto's! ik wil ook weer dat het zo snel mogelijk zomer is, al vind ik de winter ook wel weer iets hebben! je surprise is trouwens echt cute, hihi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke foto's!
    Ah krijg weer helemaal zin in de zomer,
    naja eigenlijk heb ik nooit zin gehad in de winter/herfst XD
    &Nog bedankt voor je berichtje trouwens (ja ik reageer altijd vet laat o.0') Haha ja vorig jaar was er ook een groot deel van Dronten wat LL bezette haha! Tof dat ze ook een kaartje heeft kunnen bemachtigen!

    Ga je zelf niet? :O

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dankjewel! Mooie foto's! Vooral de laatste! Heb jij meestal een fotograaf of gebruik je de zelfontspanner? En watvoor camera gebruik je dan? Sorry veel vragen, maar ik probeer wat inspiratie op te doen! ;)

    xx Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dat witte jurkje had ik ook! nu jij 'm aanhebt, heb ik spijt dat ik hem heb weggedaan.. hij staat je echt super.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.