dinsdag 23 november 2010

Talkin' crazy

Hi fellas! Ja, mijn schooldaagjes zijn best lang. Heel bijzonder was het niet vandaag, maar ik heb wel gelachen! We hadden aardrijkskunde en reflectie van dezelfde leraar, hij werd echt gek van ons volgens mij. Met mentoruur hebben we afgesproken dat we ook in de klas iets gaan doen met Sinterklaas. We moeten zoveel mogelijk cadeautjes kopen van een totaal van drie euro. Voor stage moet ik nog een gedicht en suprise in elkaar flansen. Waar haal ik de tijd vandaan? Morgen is het weer studiegroepdag. Excuses voor deze zeer teleurstellende webcamfoto. Normale foto's maken lukt niet meer om vijf uur. Kus.


Alesha Dixon & Jay Sean - Every little part of me

19 opmerkingen:

  1. Nee inderdaad, normale foto's maken kan om 5 uur al niet meer. Zou ook nog even een foto maken, maar toen was het alweer te donker. En ik hou niet zo van flitsfoto's ;p.

    Lang niet gereageerd op je blog, maar ik vind 'm nog steeds erg leuk!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje !
    Ja ik was echt erg toe aan een nieuwe hahaha

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaa daar heb ik ook last van als ik vrij ben is het al weer 10 voor 4 dan kan ik geen foto's meer maken! :( echt jammer want heb nu veel minder eigen foto's op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt irritant inderdaad, ik ben pas om half 5 uit moet ik nog naar huis fietsen, kan ik weer geen foto's maken. Met een flits krijg ik een wit scherm en zonder flits word het weer veels te wazig!
    Maar het is alsnog een leuke foto, hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met deze drukke dagen! komt vas wel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt jaloers op jou mooie krullen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, het is al zo vroeg donker! I like your hair! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En toch is de foto goed gelukt! :D Jou posten zijn altijd geweldig! Inderdaad, voordat ik thuis ben is het alweer 5 uur. en dan begint het alweer donker te worden, te donker voor foto's te maken XD

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks dat het 5 uur was geweest, toch een mooie foto hoor! Ik vind het zelf nu ook heel irritant dat het zo vroeg donker wordt, ik moet dan altijd snel snel doen om een foto in het licht nog te kunnen maken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke ring, ben verliefd op je haar !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aahh, dat is toch een leuke foto...

    Xx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh, zoveel mogelijk cadeautjes voor 3 euro. Ik ben benieuwd x) !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke foto hoor =)
    oeh leuk zo'n doorgeefspel ofniet?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi meid,ja echt kut dat het zo snel al donker is!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie foto!! inderdaad, vet balen doordat het al zo vroeg donker is vallen er geen normale foto´s te maken! ik moet voor me klas ook cadeautjes kopen onder bepaald bedrag, hihi!! succes met het in elkaar flansen van je surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo irritant dat het al zo vroeg donker is!
    Maar toch nog een leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.