donderdag 4 november 2010

Leaves

Na morgen heb ik er alweer twee stageweken opzitten! Vandaag zouden we met groep 8 naar een museum gaan. Dus we wachtten op de bus, maar die kwam maar niet. Toen mijn stagementor belde, bleek het dat het om volgende week donderdag ging. Dus ja, dan krijg je een stelletje protesterende kinderen die geen zin hebben om nog iets te doen, haha. 's Middags zou ik een geschiedenisles geven en dat heb ik ook gedaan, maar voor de rest dus vrij weinig. Ik heb net nog met mijn zusje de herfstwandeling gelopen. Ik kan me nog herinneren dat toen ik in groep twee zat, het thema 'heksen' was. Er was groene limonade en je zou er groen haar van krijgen als je dat dronk, dus dat durfde ik niet, haha. Goeeed, ik dwaal af. Morgenavond ga ik met vriendinnen wokken! Dus daar heb ik zeker zin in. Liefs.

17 opmerkingen:

  1. Haha, wat grappig! xD
    Mooie armband trouwens <3
    En, mag ik je misschien wat vragen? Wat voor soort camera gebruik je?

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto en armband!! de foto is ook mooi bewerkt zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk effect op de foto :)

    Zo'n stage lijkt me wel spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee weken? Gaat hard! Haha arme kids. Heel veel plezier met het wokken morgen, sounds like fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah leeuk! Veel plezieer bij het wokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehw lekker hoor!
    Ga je wokken in Lelystad? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi dankjewel! Haha ja klopt ik zag de schoenen en moest ze gewoon hebben.. ach ach, zo dra ze binnen zijn zal ik ofcourse een foto bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto! Die kleuren zijn echt heel leuk :D
    En wokken is geweldig om te doen, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto!
    & Veel plezier met wokken morgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk! Ik zou bang worden van die kinderen. Vind het echt een vak wat je doet. Veel plezier met je vriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie armband lekker vintage....!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.