vrijdag 26 november 2010

I love pop-art

Hai! Thank God it's friday! Vandaag heb ik weer heel wat saaie uurtjes moeten doorstaan, maar gelukkig hadden we ook tekenen. Op dit moment zijn we bezig met het maken van een 'voorstelboek'. Er komt een verftekening in van je lievelingseten, een collage van je familie, een pop-art collage en nog meer. Volgens mij had iemand een tijdje geleden gevraagd om een foto van mijn pizza, dus dat heb ik maar gedaan! Op de eerste foto zie je de pop-art collage. Deze twee opdrachten vond ik het leukst. Vandaag moesten we ons lievelingsdier maken. Ik heb een leeuwtje gemaakt. Misschien herinner je je deze (klik) post nog, vandaar dus dat ik voor een leeuw heb gekozen! Nu ga ik douchen en daarna ga ik met Lisa het dorp in om Sinterklaascadeautjes voor school te kopen. Fijn weekend!


Mike Posner - Single & Drunk

19 opmerkingen:

  1. Ah, dat leeuwtje is cute ^^ . Leuk gemaakt zeg ! Sorry dat ik het vraag hoor, ik volg je blog nog niet zo lang. Watvoor studie doe je ofzo, waar je dit voor moet maken :) ? Cool pizza hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik krijg honger door jou haha, supermooi gedaan allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die pizza is mooi gemaakt! Wat een leuke opdrachten, wij krijgen alleen maar saaie! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik hoop het ook! en wat schattig gemaakt!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw..

    die pop-art is supr leuk, en dat leeuwtje is super cuté <3333

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah die pizza is echt leuk haha!
    ben ook suuuperblij dat het weer weekend is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt heel leuk, hihi!!
    volgens mij is iedereen altijd wel happy als het vrijdag is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk gemaakt!
    had ik nog maar tekenles op school..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. misschien beetje rare vraag maar op wat voor school zit jij? het ziet er erg leuk uit allemaal (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.