woensdag 17 november 2010

Lie low

Vandaag had ik studiegroepdag. Ik ben samen met nog een studiegroepsgenootje aan de slag gegaan met het bedenken van vragen voor ons 'fifties & co' spel voor geschiedenis. Na heel wat uurtjes vragen bedenken, wilden we beginnen met het maken van het spel. In het schrijflokaal haalden we gekleurd karton, scharen en lijm, maar we wisten eigenlijk dat dat niet mocht. Opeens hoorden we de deur opengaan. Dus wij keken elkaar aan en dachten; oh nee, wat nu? We hoorden wat gerommel en na een tijdje ging de deur weer dicht. We waren zó opgelucht! Maar wat bleek: de deur was op slot gedraaid. We wisten niet zo goed wat we moesten doen, want we hadden die spullen nodig, maar we wilden natuurlijk ook het lokaal uit! Gelukkig werden we door een andere tweedejaars 'gered' en konden we wegsneaken inclusief de spullen. En het spel wordt heel mooi, haha!


Keri Hilson - By you

14 opmerkingen:

  1. hahaha wat leeuk getypt
    ik zou me echt dood schrikken als ik ineens opgesloten zat !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wow, wat een verhaal zeg! Hele leuke outfit (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, gelukkig dat jullie werden gered! Je zou er maar een hele avond moeten zitten.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker nu het buiten kouder wordt :) ! Gelukkig dat jullie zijn gered hahaha, spannend :3. Mooie armband !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, awh, gelukkig werden jullie gered! en leuke outfit, vooral je tshirtje vind ik leuk. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, heel leuk geschreven!
    en leuk shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, wat een verhaal! gelukkig met je gered :) ik zal echt een paniek-aanval krijgen haha. leuke outfit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great look!!!*_*

    ttp://paolinasspace.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.