dinsdag 2 november 2010

Halloween is over?

Dankjewel voor de hele leuke reacties op mijn vorige post. Mensen, volgens mij heb ik nu alweer vakantie nodig. Moe dat ik ben! Gisteren moesten we naar school om de dag van respect voor te bereiden. Er kwam een of andere tut een lezing doen. Ik dacht dat halloween al voorbij was, maar ik zag toch echt een heks voor me staan. Maar goed, sommige stukjes waren nog wel interessant. Vandaag had ik gewoon stage en ik kreeg ook een beoordeling van mijn rayondocent. Ik dacht dat ik heel zenuwachtig zou zijn, maar uiteindelijk viel dat hartstikke mee. Ik word wel een beetje zat van lesvoorbereidingen maken, bah bah. Ik ben nu ook lekker klaar en straks heerlijk Glee natuurlijk!


Kylie Minogue - Get outta my way

16 opmerkingen:

  1. Hihi ik hoop maar niet dat ze dit leest XD
    &Glee! Helaas moet ik het opnemen,
    wiskundebijles :(

    Argh school is echt vermoeiend he, haha ik heb inderdaad ook al weer vakantie nodig ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het meeviel!!
    En een erg mooie foto:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ghehe, geweldig xD
    Jaa, ik heb hetzelfde probleem.
    toetsweek. *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto ♥
    k heb ook zin in glee!
    altijd leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'Een of andere tut!!'

    haha, egt lol.

    ps: je haar zit mooi!

    Xx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha dat heb ik ook soms bij mensen, dat ik denk 'wat een heks'. Haha.

    Superleuk dat je daarheen gaat! :D Londen is echt geweldig, de laatste keer dat ik erheen ben geweest was toen ik 12 was haha. I'm sure you'll love it ^^ xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha I will!
    What we need is a six month long holiday twice a year =D

    haha leuke foto trouwens ^^

    Lots of love, Lisette
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahahaha dat denk ik ook bij sommige mensen!
    kunnen zo in het spookhuis op de kermis!
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. your face is amazing. very Rasa Zukauskaite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great blog, I like it so much!If you Are obsessed with glamour we could be followers each other, what do you think? tell me something!
    obsessedwithglamour.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha arme jij met de hekst. Ochja je foto is wel heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto (:
    Kijk ook even op mijn blog ?;
    lottefashion.blogspot.com (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nice blog!
    take care,
    www.anasstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.